Arkadaşlar Bir Sorum Olacak Yardım Lütfen

Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Selamün Aleyküm Abilerim!!!
Abilerim ben bu stunt motorlarından çok hoşlanmaya başladım görünümleri modifiyeleri v.b her yönden nedense
aşırı albenileri var.Bir adet cup motorum var onu kullanıyorum yaklaşık 1 aydır bu motosikletleri nerden,nasıl temin edilebilir merak ediyorum sanırım türkiyede bu
motosikletlerin eğitiminii veren 1 yer açılmış dediğim gibi nerden,nasıl temin edilebilir.Fiyatları nedir? Bunlar ile ilgili bilgilendirirseniz çok memnun olurum.
ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!!!:cat::mrgreen::p

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

abi bir cevap erin ne olur yaf kimse bişi yazmıyor!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst