arkadaşlar bakabilirmisiniz ?

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Arkadaşlar motosikletim Hyosung GT250R 2006 Model karbüratörlü..
Konjektörüm bozuldu ve karbüratörlülerin konjektörleri kablosuz yeni modeller gibi kablolu değil..
bende uyumlu bi parça buldum yanlız site ne kadar güvenilir bilemiyorum..
merkez yedek parça adında bi site..
Acaba içinizde bilen var mı ?
bilgi verirseniz çok sevinirim..
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
24 Saat Sahibinden com'da geziniyorum zaten :) yi telefona ulaşılmıyor yada kapıda ödeme diyor herif 1 hafta bekliyorum gelmiyor arıyorum teli açmıyor :) kablosuz dediğim yenilerde kablosu konjektörde bağlı enjeksiyonlu sistemlerde..2006 modellerde ise kablo yok yani giriş var motordan gelen kabloyu takıyorsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst