arkadaslar arabam bulunmustur ilgilenenlere sonsuz tessekkür

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
60
Passati bulduk arkadaslar serefsiz ispartaya götürürken cevirmede yakalanmış Allah belasını versin diyorumm:cyclopsan
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
tekrar büyük geçmiş olsun keşke hep böyle sevindirici haberler alsak
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
gözün aydın dostum. darısı diğer mağdur arkadaşlarımızın başına.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kardeşim gözümüz aydın.. Walla MT ailesinden birisi zarar görünce kendi aileme olmuş gibi üzülüyorum!

Tekrar gözümüz aydın :)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
tesaduf mu bulundu yani,,, o çevirme olmasa gitti araba,,, cok gecmıs olsun
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
60
ya işte arkadaslar tesadüfi cevirme yapıyolarmış o anda yakalanmış adi şerefsiz
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
geçmiş olsun. Bulunduguna cok sevindim... Allah herkese nasip etsin :)
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
adam gibi yasalar olsa da bu tip basliklar azalsa ne guzel olacak..


Shakulin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gözün aydın dostum Allah Kimsenın Dişinden tırnağından kazandığı şeyleri Başkaları tarafından haksız yere Kaybetmesin
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
gözün aydın. büyük şans her araba tek parça halinde yakalanmıyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst