arkadaşlar aman dikkat.

Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
196
Dün akşam tam işten çıkarken bir telefon geldi babam aradı; Oğlum heycanlanma sakin ol dedi ben numune hastanesindeyim buraya gel dedi. Yüreğim indi babama bişi oldu diye bi gittim babam acil de girişte kendi sağlam ama perişan bir bakışı vardı. Kardeşin dedi... Aha dedim ..ıçtık neoldu. Kolunu kırmış. İki kemik birden. Futbol oynarken elinin üstüne düşmüş be iki kemik birden kırılmış. Neyse Alçı falan derken halletik 1 aya kadar bişeyi kalmayacak.
Futbol en büyük zevki ve bu yüzden kolunu kırdı. Bizlerinde en büyük zevki ve en tehlikeli zevklerden birisi özellikle supersportlarda. O ağlarken ben ne hale geldim anlatamam babam artık ayakta duramaz oldu o kadar kötüydü ki çaresiz yatıyor.Kolunu yerine oturturken feryat figan. Bizler çok dikkatli olmalıyız arkadaşlar. Ailelerimiz bizi bizden çok düşünüyor. Lütfen kendimizi kontrol edelim riske girmeyelim. Böyle makinalarda kendimize hakim olmak zor ama yinede bu olayı sizlerle paylaşmak istedim.
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
nightwatcher çok haklısın sana katılmamak elde değil geçmiş olsun:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Kardeşine geçmişolsun Nightwatcher.

Benimde ödüm kopuyor düşeceğim diye. Uzun yolda 80-90 bazen sollamalarda 100 (sürati pek seven birisi değilimde) deliklerden kaçmak için zigzaglar. beni sollayan arabaların bana 1 metreye kadar yaklaşması...

Sürerken hiçbirşey yok ama o 100 km yolu gelip motordan indikten sonra kendime inanamıyorum elim ayağım titremeye başlıyor ve düşünüyorum. Sen neyine güvenerek çıktın o yola da o hızla düşseydin parçalanırdın...

Merak ettiğim acaba sizede aynısı oluyormu. Cevap evetse ustalaştıkça normale dönüyor mu? Yoksa motosiklet kullanmak bana göre değil mi?
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
Valla DoĞru SÖlÜyosun Ben Bİle 4 Km İŞe Gİdİyorum AkŞam DÖnene Kadar Annem Yoluma Bakiyor. Sİzİn Olay İÇİnde GeÇmİŞ Olsun Futbolda Genelde Olur Öle Şeyler.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
95
geçmiş olsun kardeş haklısın dikkat etmemiz lazım hız ölüme götürür lütfen yavaş diyorum
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
dostum çok geçmiş olsun selamlarımı ilet.motor konusunda tecrübe arttıkça hakimiyet dahada fazlalaşoıyor ama tedbiri elden bıarakmayaılım lütfen.kendinizden emin olsanız bile karşıdakinin acemi olduğunu düşünün kendinize ii bakın:)
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
196
bazen kan beynime sıçrıyor. bi bakıyorum dalmışım arabaların arasında 70-80. hiç şansın yok ya. ancak arkandan bir hovercraft gelirse yırtarsın. kendimizi kontrol etmeliyiz. Allah cümlemizi kazadan korusun.
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
kardeş geçmiş olsun. haklısın ailelerimiz bizi biden daha çok düşünüyorlar ve bizlerden daha çok korkuyorlar.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
129
geçmiş olsun dileklerimizi kardeşine ilet ..bnm de kol şu anda alcıda hafiften bi kaza yaptık ..şu 4 tekerli ayılar motorcuya biras saygılı olsa trafikte inanın bişi olmas ama adam yerine konmuyoruss..tekrar geçmiş olsunn
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Her türlü el aleti, makina, taşıt kullanırken dikkatli olmalıyız. Güvenliği ön planda tutmalıyız. Bakın yaz geliyor kask takmayan çok kişi görürsünüz yollarda aman diyeyim arkadaşlar ölüm bir yana felç olup, bitki gibi yaşamakta var. Allah herkesi korusun böyle bir sondan.

Kardeşine geçmiş olsun dileklerimizi ilet. :rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum kardeşine... bende halı sahada heryerimi parçalıyorum ama kırılma olayına daha henüz giremedim ve girmekte istemem...
motor işi heyecan ve zevk işi fakat heyecanı fazla kaçırıp ailelerimizi üzmemeye dikkat edmeye çalşıyoruz.. dostum sana katılıyorum...:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
geçmiş olsun kardeşine, evet arkadaşlar motor üstündede aynı durum sözkonusu, motorcu ruhu dizginlemeyi bilmemiz gerekir yoksa hoş olmayacak şeylerle karşılaşabiliriz, hiç kazasız sürüşler herkese...
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
258
çok geçmiş olsun kardeşimize...umarım bir an önce sağlığına kavuşur..Dikkat çektiğin için teşekkür ederim
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
Gecmiş olsun ReceP
vallaha haklısın mümkün olduğu kadar yavaş ve dikkatli kullanmak gerekiyor bu makineleri
Tekrar gecmiş olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst