Arkadaşlar 600rr ım için arka ve ön sehpaya ihdiyacım var

Katılım
24 Eki 2008
Mesajlar
2
Isparta da yaşıyorum öncelikle arka uygun olursa ön de almak isterim..yardım edermisiniz satan yapan
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Bence sanayide kendin yaptır o kadar para etmez alt tarafı boru.Araç ekipmanları yapanlar var onlar dan yaptırabilirsin.( Yan basamak,tampon koruma yapanlar )
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
dostum yapımı cok basit bu kadar para vereceğine bu resimlerden bir çıktı al git bir profilciye motosikletinle beraber sana en fazla 20 ytl ye yaparlar
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
zaten motosiklet heleki yüksek cc motosiklet malzemesi olunca nedense 10 ytl lik demir oluyor 90 ytl..benim arkadaş kendine yaptırmıştı arkaya 10 ytl verdi sadece ön arka en fazla 25 30 tutar..en yakın demirciye uğra:))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst