- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? Yakınımızı dostumuzu motosiklet kazasında kaybedince motoru bırakmak doğrumudur?
Bence;
Yol arkadaşımızı, sevdiğimizi bu sevda yüzünden kaybettiğimizde motoru bırakmak yerine onun için sürelim!
Onun ruhu bizimle,yollarda özgür kalsın.
Benim düşüncem budur bu konuda.
Arkadaşını kaybedip bırakmak saçma geliyor.
Demezmi o, hani bumuydu sevdamız?
''Ben bu uğurda öldüm sende korkup bıraktın,yakıştı mı?'' demez mi?
Özellikle birlikte süren küçük gruplarda çok yaşanıyor bu olay..Bence yanlış,bana yanlış...Ben ölürsem bu yolda beni tanıyan hiçkimse benim için bırakmasın motoru hakkımı helal etmem.
Bence;
Yol arkadaşımızı, sevdiğimizi bu sevda yüzünden kaybettiğimizde motoru bırakmak yerine onun için sürelim!
Onun ruhu bizimle,yollarda özgür kalsın.
Benim düşüncem budur bu konuda.
Arkadaşını kaybedip bırakmak saçma geliyor.
Demezmi o, hani bumuydu sevdamız?
''Ben bu uğurda öldüm sende korkup bıraktın,yakıştı mı?'' demez mi?
Özellikle birlikte süren küçük gruplarda çok yaşanıyor bu olay..Bence yanlış,bana yanlış...Ben ölürsem bu yolda beni tanıyan hiçkimse benim için bırakmasın motoru hakkımı helal etmem.