Arkadaşını,Yakınını Kaybedince Motoru Bırakmak?

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? Yakınımızı dostumuzu motosiklet kazasında kaybedince motoru bırakmak doğrumudur?
Bence;
Yol arkadaşımızı, sevdiğimizi bu sevda yüzünden kaybettiğimizde motoru bırakmak yerine onun için sürelim!
Onun ruhu bizimle,yollarda özgür kalsın.
Benim düşüncem budur bu konuda.
Arkadaşını kaybedip bırakmak saçma geliyor.
Demezmi o, hani bumuydu sevdamız?
''Ben bu uğurda öldüm sende korkup bıraktın,yakıştı mı?'' demez mi?

Özellikle birlikte süren küçük gruplarda çok yaşanıyor bu olay..Bence yanlış,bana yanlış...Ben ölürsem bu yolda beni tanıyan hiçkimse benim için bırakmasın motoru hakkımı helal etmem.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Duygusal bi mevzu bu bence kişiden kişiye değişir
Motora baktığında kişi kaybettiği arkadaşını (sevdiğini neyse) görüyosa sürmek ona zehir olabilir. ya da motora baktıkça onu yaşattığını düşünebilir bilmiyorum
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayat devam ediyor. Kazalar sadece motosiklet ile olmuyor. Bu yüzden birinin başına kötü bir olay gelmesi, ve bu sebeoten hayata çok. Farklı yön vermek gereksiz. Sigara, alkol, uyuşturucu, ve bir çok sebwp var yakınları kaybetmenin. En önemli unsur ise taksirat. Allah hayırlı ölüm versin.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
bu işi evda olarak abartmamak lazım bence...tamam seviyoz da bi yere kadar...en azından benim için...delisi değilim..başkasının hayatını kaybetmesi ise bi çok sürücüyü etkileyebilir korku faktörü başta olmak üzere...hayatının kaybeden kişinin yakınlarının üzüntüsünü görmek, arkada bıraktıklarını yakından görmek etkileyebilir...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bir arkadaşımızı dağda bayırda,

diğerini denizde,

diğerini şehirde, sokaklarda,

birde evde kaybettimmi tamamdır, intihar etmekten başka çaremiz kalmıyor bu mantıkla ::huuuh::
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
yeryüzünde azrailin gelipte senin canını almaya geldim dediği şahıs yoktur buna bir nesne vesile olur allah tarafından ama motosiklet veya kask otomobil vesayre motosiklet binmeyecem demek çözüm değil önlem alıp korumalarımızı giyip kurallara uyarak ve aşırı dikkat ederek sürmeliyiz
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bu işi evda olarak abartmamak lazım bence...tamam seviyoz da bi yere kadar...en azından benim için...delisi değilim..başkasının hayatını kaybetmesi ise bi çok sürücüyü etkileyebilir korku faktörü başta olmak üzere...hayatının kaybeden kişinin yakınlarının üzüntüsünü görmek, arkada bıraktıklarını yakından görmek etkileyebilir...

Bu düşünce ye karşıyım ben.Tamam hayatımızdaki tek şey motosiklet değil.ondan öncede bir hayatımız vardi fakat Motosiklet mantık işi değil, başlı başına risktir.Bunu hepimiz bile bile biniyoruz.Peki bu riski sadece ulasimimizi saglamak icinmi yada sadece havali olduğunu düşündüğümüz icinmi aliyoruz? Eğer öyleyse cok yazık çünkü olasi bir durumda, işte ; trafikten 10dk kazanmak için yada hava atabilmek için ölmüş oluruz.
Motosiklete anlam yüklendiğinde ise, özgürlük le ozdeslestirdiginde ise, çok daha anlamlı bir alet oluyor.Ozgur hissetmek için ölmeye değer.Onu goze almadan marş basmak bana göre değil. Yoksa çok daha güvenli ve rahat şekilde ulasim sağlayabiliriz fakat bunu seçmiyoruz.O zaman soruyorum neden?
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Yazını kopyalayıp masa üstüne attım ellerine sağlık dostum harika yazmışsın izin verirsen küçük bir cümlesini almak istiyorum :)
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Yakın zamanda ailemin bir kısmı saçma sapan bir sebepten trafik kazası geçirdi ve ölümden döndü, 1 hafta hastanede yattılar. Bunun üzerine dedim ki: Ulan hayat pamuk ipliğine bağlı, kaç günlük ömrümüz kaldı belli değil, bari gözümüz arkada gitmeyelim! Ve gidip çok istediğim o motoru aldım :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst