- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
Dün akşam Bursa dönüşü süpürgelik rampasına yaklaştığımda sağ şeritteki kamyonu sollamaya başladım. Kamyon orta şeride doğru çıkmaya başladı selektör yaptım çıkmadı ben de hızlandım tam yaklaştım birden çıkıverdi orta şeride ilk etapta çıkmamasına aldanıp hızlandığım için durmaya çalıştım ama bi türlü mümkün olmadı ben çıkarken sol danda bir araba geliyordu. Ancak olacakları anladığı için midir bilmem sol taraftaki araba yanıma girmedi bende kendimi o boşluğa attım. herşey o kadar ani ve tehlikeli oldu ki adama tepki bile veremedim hızla uzaklaştım ve bir benzinlikte durup sakinleşene kadar bekledim. Hala da etkisindeyim. solumdaki araba yavaşlamasa altına giriyodum kamyonun o anlık bişey o boşluğu gördüm ve oraya attım kendimi. 2. kamyon faciama ramak kalmıştı.
Sana da geçmiş olsun dostum.
Sana da geçmiş olsun dostum.