- Konu Yazar
- #1
Öncelikle selamlar , motorsiklet hareket galinde arka teker tarafından (sanıyorum yanlış duymadıysam) şıkırtı sesi geliyor ara ara. Düşük hızda daha belirgin oluyor kulak duyuyor şık şık şık yapıyo biraz duruyo tekrar şık şık şık şıkırtı yapıyor. Yüksek hızda ise bu sesin sıklığı artıyor sürekli hale geliyor hışırtı haline geliyor sorun nedir acaba rulman olabilir mi balata, disk tarafını yeni temizledim sprey sıktım