arka süspansiyon siparişi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yavaş yavaş benim drz'yi kendime göre modlamaya başladım. üzerinde stock süspansiyon var, 12 yıllık, sanırım ölü. Ayrıca 1.90/100kg adam için en sertleştirilmiş halinde bile yumuşak. Binince çöküyor motor resmen.

şöyle bir site buldum : http://www.racetech.com/ProductSearch/1/Suzuki/DRZ400S/2005

Kendi boyuma/kiloma/yeteneğime/sürüş amacıma vs. göre ayarladım.

Şimdi karşımda onlarca şey var.

Ben ne sipariş edeceğim? Sadece yay mı? Kaldı ki yeni süspansiyon sipariş ettim, ona nereden nitrojen pompalayacağım? Kafamda deli sorular, sorular. Lütfen yardım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------

Yavaş yavaş benim drz'yi kendime göre modlamaya başladım. üzerinde stock süspansiyon var, 12 yıllık, sanırım ölü. Ayrıca 1.90/100kg adam için en sertleştirilmiş halinde bile yumuşak. Binince çöküyor motor resmen.

şöyle bir site buldum : http://www.racetech.com/ProductSearch/1/Suzuki/DRZ400S/2005

Kendi boyuma/kiloma/yeteneğime/sürüş amacıma vs. göre ayarladım.

Şimdi karşımda onlarca şey var.

Ben ne sipariş edeceğim? Sadece yay mı? Kaldı ki yeni süspansiyon sipariş ettim, ona nereden nitrojen pompalayacağım? Kafamda deli sorular, sorular. Lütfen yardım.

Arkadaşlar elim kredi kartında, yardımınızı bekliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mr mud nerede ki?



r250 egzoz önerisi şeklinde açsaydım konuyu üç sayfa mesaj gelirdi muhtemelen. :(
Bizim halk neden enduro meraklısı değil ya, anlamıyorum. Endurocular için müthiş ülke aslında dört bir yanı doğal parkur.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Mr mud nerede ki?

Geldim Sencer abi :)

...ama pek faydalı gelmedim, hatırladığım kadarıyla yurtdışında yaşıyor arkadaş, istanbulda olsa direk verdiğim adrese gidip bütün derdini tasanı çözecek yardımcı olacak usta var, ama yurtdışında işler nasıl yürüyor bilemiyorum...
Bildiğim kadarıyla avrupada Usta kafamı pek olmadığı için herkes kendi işini hallediyor, ama eğer varsa "supermoto ustası", herhangi bir motor ustası değil ama özellikle sm ustası bulup fikir alman en iyisi olurdu...

Drz400 suspansiyonlari benim bildiğim kadarıyla ayarlanabiliyordu, kendine imkan varsa komple sıfır orjinal süspansiyon al keyfine göre ayarla, yok orjinal komple alacak param yok dersen Aliexpress yolları taştan...

Yapabileceğin tek çözüm komple amortisör almak bence, sadece yay alirsan bi muddet sonra yine patlak verir..
Çakma orjinal konusunda da orjinal üründen şaşma, yoksa canın yanar...

Pek yardımcı olabileceğim bi durum değil yurtdışında olduğun için üzgünüm.
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Bence boşuna masraf etmişsin.

Süspansiyonda gözle görülebilen patlama yoksa ( aşırı yumşama yağ kaçağı, kasislerde ani vuruntu) 120 yıllıkta olsa sağlamdır.

100 kilo olarak motorun çökmeside normal.

ben 183 75 kiloyum. seleye oturmazsam parmak uçlarım değiyor. Oturursam topuklarım tam basıyor. Ordan hesapla ne kadar çöktüğünü.

Paranı boşa harcamışsın. Gelen malzeme üzerindekinden pek farkı olmayacak.

arkana ortalama kiloda birini daha bindir. teker çamurluğa değmiyorsa üzerindeki süspansiyon sağlam.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst