- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yavaş yavaş benim drz'yi kendime göre modlamaya başladım. üzerinde stock süspansiyon var, 12 yıllık, sanırım ölü. Ayrıca 1.90/100kg adam için en sertleştirilmiş halinde bile yumuşak. Binince çöküyor motor resmen.
şöyle bir site buldum : http://www.racetech.com/ProductSearch/1/Suzuki/DRZ400S/2005
Kendi boyuma/kiloma/yeteneğime/sürüş amacıma vs. göre ayarladım.
Şimdi karşımda onlarca şey var.
Ben ne sipariş edeceğim? Sadece yay mı? Kaldı ki yeni süspansiyon sipariş ettim, ona nereden nitrojen pompalayacağım? Kafamda deli sorular, sorular. Lütfen yardım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------
Arkadaşlar elim kredi kartında, yardımınızı bekliyorum.
şöyle bir site buldum : http://www.racetech.com/ProductSearch/1/Suzuki/DRZ400S/2005
Kendi boyuma/kiloma/yeteneğime/sürüş amacıma vs. göre ayarladım.
Şimdi karşımda onlarca şey var.
Ben ne sipariş edeceğim? Sadece yay mı? Kaldı ki yeni süspansiyon sipariş ettim, ona nereden nitrojen pompalayacağım? Kafamda deli sorular, sorular. Lütfen yardım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------
Yavaş yavaş benim drz'yi kendime göre modlamaya başladım. üzerinde stock süspansiyon var, 12 yıllık, sanırım ölü. Ayrıca 1.90/100kg adam için en sertleştirilmiş halinde bile yumuşak. Binince çöküyor motor resmen.
şöyle bir site buldum : http://www.racetech.com/ProductSearch/1/Suzuki/DRZ400S/2005
Kendi boyuma/kiloma/yeteneğime/sürüş amacıma vs. göre ayarladım.
Şimdi karşımda onlarca şey var.
Ben ne sipariş edeceğim? Sadece yay mı? Kaldı ki yeni süspansiyon sipariş ettim, ona nereden nitrojen pompalayacağım? Kafamda deli sorular, sorular. Lütfen yardım.
Arkadaşlar elim kredi kartında, yardımınızı bekliyorum.