iyi anlatamadım galiba.diski düzeltmeden frenin sürtmesi giderilebilir mi?
benimde bir sorum olacak. ben de motoru aldım ilk bindim (daha önce motora hiç binmemiştim)garip bir geldigini farkettim daha sona baktım filan benim ön dik pabuşlara sürtüyor yani balatalara ben ne yapayım?