arka disk fren sürtüyor.düzelmesi mümkün mü?

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
131
arka fren diskin hafif yamuk olmasından dolayı sürtüyor.diski değiştirmeden bu sürtmenin düzeltilmesi mümkün müdür?
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
yamulma sebebı nedır acaba.eğerki darbeden dolayı eğildiyse zor düzelir.ama sıcakken soğuk suya maruz kalıp eğildiyse tornada duzelır..yenısı cok pahalı değilse hiç uğrasma bence
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
131
iyi anlatamadım galiba.diski düzeltmeden frenin sürtmesi giderilebilir mi?
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
7
hyr gıderemessın
disk yamuk oldugu ıcın balatanın bı tarafını yer ve orda surtme yapar
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
iyi anlatamadım galiba.diski düzeltmeden frenin sürtmesi giderilebilir mi?

evet ses kesılır .........balataları sok at ses soluk kalmaz:queen:dısk duzelmeden veya değişmeden ses kesılmez ve ayrıca arka teker fren esnasında kapma yapacaktır .yanı sen ne kadar az basarsan bas diskin eğrı olan bolumu balata kısmına gelınce bırden kapma yapacaktır.bu durmda arka teker kızaklama yapabılr.dıkkatlı kullan ve bıran once yaptır..
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
benimde bir sorum olacak. ben de motoru aldım ilk bindim (daha önce motora hiç binmemiştim)garip bir geldigini farkettim daha sona baktım filan benim ön dik pabuşlara sürtüyor yani balatalara ben ne yapayım?
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
benimde bir sorum olacak. ben de motoru aldım ilk bindim (daha önce motora hiç binmemiştim)garip bir geldigini farkettim daha sona baktım filan benim ön dik pabuşlara sürtüyor yani balatalara ben ne yapayım?

genel olarak bütün disk frenlerde çok düşük seviyede balata ve dısk e temasta bulunur.bu durumda hafıf surtunme sesı cıkar bu normaldır.ama sen ön tekerı havaya kaldır elınle kuvvetlı bır sekılde cevır ve bırak eğerki teker 2 veya 3 tur atıyosa sorun yok.ama teker küt diye duruyorsa fren merkezınde sorun vardır.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
ewt diskin kaliteli ise torna olayı doğrudur ama tornaya götürürsen önce diskin fiatını sor sonra tornacıya kaça yapacağını sor,tornacı malum düşmüşün eline disk parası istemesin senden,arada fazla oynamazsa 10 20 ytl yenisini al daha sağlıklı olur
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
131
bu diski her yerde bulabilir miyim yok sa bir ay gelmesini mi bekleyeceğim
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
131
motorun markası keeway speed150.bu arada balataların sürtmesi de her geçen gün daha da artıyor.sanırım bir iki hafta daha böyle kullanırsam motor gitmez olacak.
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
Merhaba motorseverler..
Benim de ön disk yamuk heralde.. Frene bastığımda bir yerde tutuyor bir yerde tutmuyor.. Yokuş aşağı ön birene birazcık bassam, motor kafa ata ata iniyor.. Motorum Ramzey QM 125 T.. Vitesli, Çift Silindir olanı..
Yeni bir disk fren ne kadardır? Cevabınızı bekliyorum.. Saygılar..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
131
cevap yazan yok galiba iki haftadır.en iyisi güncelleyelim.
b fren diskini her yerde bulabilirmiyiz.yoksa 2-3 ay gelmesini mi bekliyeceğiz.motor keeway speed150
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst