Arif 216..

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Onu da seyrettim, güzel ama ahlaki konularda (eşcinsellik) hoşlanmadım, sanırsan bütün hintli erkekler birbirini beceriyor, o ne yaa ??

sen 3 idiotstan bi sahneden bütün filmim konuusu hatta bütün hindistanı gay yaptıysan. sen bence bi daha film izleme. çok yanlış gelmişin aga
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Bu 150 liralık sinirsiz üyeliği mi aldım kardeş ?
Viaportta bas bas bağırıyorlar alin diye. Sinema içindeyse parasını eder.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Bu 150 liralık sinirsiz üyeliği mi aldım kardeş ?
Viaportta bas bas bağırıyorlar alin diye. Sinema içindeyse parasını eder.

Hea sınırsız sinema , lunapark , oyun salonu , akvaryum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

Böyle 5 tane salon var içeride..

_sinema1.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

Gideyim tuzlaya film izleyem oyun oynayam lunaparkta kafa dağıtam...
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Arkadaşlar ayrı konu açmayayım bu akşam Deliha2ye gittim..Film bildiğin dişi recep ivedik senaryosu..Kaba saba ama temiz kalpli bir karakter (sürekli her girdiği işten atılan karakter) üzerine kurulu..Yalnız öyle yüz kızartıcı espiriler yok ve film süresince gerçekten sürükleyici ve çok eğlenceli bir film yalan yok Cem yılmazın filminden daha çok eğlendim...Gidin derim..
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Deliha1 i izleyen biri olarak gitmeyin ciro yapmasin ki bir daha cekilmesin Bu tarz filmler.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Arkadaşlar akşam enes baturun filimine gittim genel olarak güzel bir film fakat filimin sonuca bağlanması saçma sapan olmuş..Sıradan bir film işte çokta şeyyapmayalım..10 üzerinden 6 diyelim..

Şunun fragmanını izledim 1 dakikalık video gözlerim dolup boğazım düğümlendi gerçekten harika bir filime benziyor..Gerçekten öneririm..



---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------

Kelalaka olsa da Allah askerime zeval vermesin , askerimin sesinde hışırtı olsa dayanamam..

https://www.facebook.com/1.gulucukk...qBWYTBHg5xqUd58xaAzDs0PdiJuodRDL4OECwXMbcydOw

Her daim neşeleri bol olsun..
 
Katılım
21 Ocak 2018
Mesajlar
1
Ben henüz gidemedim ama okuduğum olumsuz yorumlara rağmen gidip kendim görmem lazım
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Çok merakla bekliyordum. Dün arkadaşla gittik.

Film arasında arkadaş "gidelim mi" diye sordu. Bende belki ikinci yarısında güleriz dedim. Sonuna doğruda yerimiz kalkıp gitmeye uygun olsa çıkıp gidecektik.

Cem Yılmaz'a yakışmamış bence. İlk defa bi filminden keyif almadım. Yada beklentim çok yüksekti ondan tatmin etmedi bilmiyorum.

Gora yada Arog gibi gülmeyi beklemesin kimse.
 
Katılım
14 Kas 2016
Mesajlar
14
Arkadaşlar akşam enes baturun filimine gittim genel olarak güzel bir film fakat filimin sonuca bağlanması saçma sapan olmuş..Sıradan bir film işte çokta şeyyapmayalım..10 üzerinden 6 diyelim..

Şunun fragmanını izledim 1 dakikalık video gözlerim dolup boğazım düğümlendi gerçekten harika bir filime benziyor..Gerçekten öneririm..

https://www.youtube.com/watch?v=o9HJCk-sF6Q

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------

Kelalaka olsa da Allah askerime zeval vermesin , askerimin sesinde hışırtı olsa dayanamam..

https://www.facebook.com/1.gulucukk...qBWYTBHg5xqUd58xaAzDs0PdiJuodRDL4OECwXMbcydOw

Her daim neşeleri bol olsun..

Fragmanı boğazım düğümlenerek izledim.Sonra diğer fragmanını da izledim.Kardeşim otizm hastası.Kardeşimin de müziğe yeteneği var.Sanki bizim hikayemizi anlatmışlar filmde.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Fragmanı boğazım düğümlenerek izledim.Sonra diğer fragmanını da izledim.Kardeşim otizm hastası.Kardeşimin de müziğe yeteneği var.Sanki bizim hikayemizi anlatmışlar filmde.

Allah yardımcınız olsun 16 şubatta sinemalardaymış ilk işim gitmek akşam yine sinemada fragmanı vardı film öncesi...Yine garip oldum...

Cebimdeki yabancıya gittim bu akşam gerçekten çok güzel komik bir film gidin kesinlikle derim sonu yalnız ultrasaçma olmuş..Bayağı belaltı yalnız onu söyleyeyim..
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Hadi be oğluma gişe doluluğu nedeni ve işim gereği bu akşam gidebildim..Hachikodan sonra beni darma duman eden tek filmdi gerçekten harika idi..Yanımdaki koltukta oturan kız ikinci yarıdan sonra zır zır ağladı filmin sonuna kadar..

Ne yapın ne edin gidin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------

Belki yarın gider yine izlerim ya süper ötesi idi..Hele o çocuğun piyano çalması ..
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Arkadaşlar dün arkadaşıma hadi be oğlumu anlattım nette buldum izledi ağlamaklı sesiyle sağlam bir kulaklarımı çınlattı senin izleteceğin filme diyerek :D Sizinle full linki paylaşayım dedim ne yapın edin izleyin teşekkür edeceksiniz..

Hadi be oğlum https://www.dailymotion.com/video/x6j9fic
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
"3 salak" filmini bende izledim ve çok hoşuma gitti. öncelikle belirteyim; hint filmlerin de kendi kültürlerine özgü olsa gerek birden bire bütün herkes dans etmeye başlıyor ve saçma sapan sahneler ortaya çıkıyor yani bazen bende toplumun böyle gay gibi gözüktüğünü düşünüyorum fakat o sahneleri direk sardırdığınız zaman hint filmleri güzel filmler.

ugly 2014, bu film çok güzeldi. hint filmi.

3 idiots, zeka oyunu ve esprili sahneleri çok ve topluma göndermeler var. genel olarak komedi ve az da olsa gözleri dolduran sahneleri var.
mesela; 3 arkadaş sınava geç kalıyor ve sınav sonunda hoca bunların kağıdını kabul etmiyor, sonra aralarından biri çıkıyor ve "sen bizim kim olduğumuzu biliyor musun?" diyor ve öğretmen ise "başbakanın oğlu bile olsan fark etmez diyor" ve öğrenci tekrar ediyor "peki sıra numaralarmızı biliyormusun" ve öğretmen "hayır" ve öğrenci birden bütün sınav kağıtlarını alıyor ve karıştırıyor ve araya kendi sınav kağıtlarınıda koyup kaçıyorlar ve öğretmen onların kağıdını tespit edemediği için onların sınav kağıdını saf dışı bırakamıyor.

film çok güzel, uzun bir film. arkadaşlar kızmayın ama akp li tanıdıklarım genelde böyle uzun süreli odaklanmaları gereken filmleri izlemiyorlar ve o gibi insanlara böyle güzel filmleri izletemezsiniz. kusura bakmayın siyaset ile bir alakası yok sadece bu şekilde tarif etmek kolayıma gitti. bu tip insanların gülmesi için sahnede birileri osursa yada geğirse yeterli olur :)

....

tarih içerikli ve gerçekten alıntı savaş filmlerini severim, gerçeği yansıtmasa dahi zevkle izlerim.

+ cesur yürek
+ cennetin krallığı
+ son samuray
+ operasyon valkrie
+ piyanist
+ truva
+ 300 spartalı
+ fury
+ apocalypto
+ soysuzlar çetesi

sevdiğim yerli filmler;

+ av mevsimi
+ babam ve oğlum
+ iftarlık gazoz
+ eski şener şen ve kemal sunal filmleri
+ kahpe bizans (mehmet ali erbil, komedi)
+ hırsız var (mehmet ali erbil)
+ G.O.R.A
+

sevdiğim yabancı komedi filmleri;

+ felekten bir gece 1 ve 2
+ patrondan kurtulma sanatı 1
+ geyik muhabbeti
+ korkunç bir film serisi
+ jackie chan filmleri
+ taxi (pek komedi değil, fransanın peugeot 406 reklamı yaptığı film ve çok güzel. komiktir tavsiye ederim seriyi)
+ polis akademisi seriside güzeldir

sevdiğim fantastik filmler

+ maymunlar cehennemi şafak vakti
+ rambo 1, 2, 3
+ the matrix serisi
+ robocop 1
+ terminatör 1 hariç diğerleri. en iyisi 2 bence.

çok ta yazmayayım. jim carrey - "aman tanrım" ve "truman show" izledim beğendim. biri komedi biri dram gibi bir şey.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst