Arif 216..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Arkadaşlar kaç zamandır iş güç nedeni ile gidemediğim filime bu akşam gittim..Sınırsız eğlence kartım ile tuzla marina da izledim bu filmi film başlayana kadar oyun salonunda 4-5 makinada oyun oynadım..Filme gelecek olur isek..

Gerçekten güzel bir film bir çok bölümde eskiden alıntılar göndermeler var..Eski Anadolu insanının sıcaklığı var.. Küfürlü sahneler var komikti..Hani gerçekten hoş eski o sanatçılarımızdan dem vurulması özellikle Zeki Mürenden alıntılar güzeldi..Film genel olarak sürükleyici ve sürekli espirinin devam ettiği bir film..Kardeş payındaki beyzayı çok severdim ama nedense bu filmde büyüledi beni (gerçekten çok güzel bir kadın) Cem yılmaz bildiğiniz gibi..Bu filmde nedense fazlaca duygusal anlar olmuş genel teması da zaten aşk üzerine geçen bir film.. Filmde nadir de olsa kopmalar var kısa süreli..Hani yerlere yatana kadar güldüren sahneler yoktu ama sürekli güldüren aksiyon dolu ve aşk üzerine duygusal bölümlerin bolca olduğu bir film..

10 üzerinden 8 veriyorum..İzleyin derim...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gayet eglenceli bir film idi
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
bende izledim genel olarak anlattığın gibi hakiko abi. gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyorsanız gidin birşey kaybetmezsiniz
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Ben de izledim, ancak genç neslin pek de anlayamayacağı fazlaca gönderme var, onlara anlamsız gelebilir. Film tekniği olarak ise oldukça iyi idi.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
beğenenler beğendikleri başka birkaç filmin ismini yazsa da anlasak nasıl bir zevkleri var, ona göre şeyederiz.
mesela amir khan ve 3 idiots filmi hakkında ne düşünüyorsunuz?
benim kriterim aha o film :)
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
beğenenler beğendikleri başka birkaç filmin ismini yazsa da anlasak nasıl bir zevkleri var, ona göre şeyederiz.
mesela amir khan ve 3 idiots filmi hakkında ne düşünüyorsunuz?
benim kriterim aha o film :)
Onu da seyrettim, güzel ama ahlaki konularda (eşcinsellik) hoşlanmadım, sanırsan bütün hintli erkekler birbirini beceriyor, o ne yaa ??
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Filmde bazı ince ve genç arkadaşların dönemsel olarak anlamakta zorlanacağı ayrıntılar ve espriler var.
Kül tabaklarından ayakkabılara seçilen kelimelerden ışığa kadar her şey en ufak ince detayına kadar düşünülmüş.
Ve Cem Yılmazın önceki filmlerinin en ünlü üçünün toplam bütçesinden daha fazla para harcanmış.
Sadece komodi filmi de değil dengesi iyi kurulmuş duygusal aşk hikayesi.
Recep ivedikle uzaktan yakından karşılaştırılamaz bile ama bakalım onun kadar gişe yapabilecek mi.
Bence bu topluma Recep İvedik daha çok hitap ediyor...
Film hakkında Soner Yalçının bir yazısı var hazırlıkları ve detaylar, harcanan para ve emeği anlamak için okumanızı tavsiye ederim.

Ben en az bir kez daha izleyecem ayrıntıları tam anlamak için..
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Onu da seyrettim, güzel ama ahlaki konularda (eşcinsellik) hoşlanmadım, sanırsan bütün hintli erkekler birbirini beceriyor, o ne yaa ??

3 idiots'ta eşcinsellikle ilgili bir şey yoktu yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum.Hintlere özgü dans,müzik sekansları dışında 10 numara filmdi bence.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Amir khan filmlerini ben de çok severim.
Cem Yılmaz filmlerini de seviyorum. En yakin zamanda gideceğim :)
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
3 idiots'ta eşcinsellikle ilgili bir şey yoktu yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum.Hintlere özgü dans,müzik sekansları dışında 10 numara filmdi bence.
Nasıl yok ? Okulda arkadaşlarının iyiliğini ödemek için pantolonunu indirip arkasını dönüp duruyorlar, ne yapacaktı yatak sahnesi mi ?
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
insanlar gora ve arog filmlerindeki unutulmaz replik ve sahneleri gördükten sonra büyük bir beklentiye giriyor bu filme gelirken de hunharca kahkaha atacağını düşünüp geliyorlar ve sonu hüsran oluyor. nasıl derler daha çok kültürel bir film olmuş sevdim açıkçası ama bazı unutulmaz filmler gibi 2. kez seyretmem mesela. bu arada bunun 2.si gelecek film sonunda bu hikaye burda bitmez gibi bir şey söyledi.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Cem yılmazın en çok Yahşi batı filmini beğenirim oradaki replikler efsane.Biz kentaki çocuğuyuz dediği pazar sahnesinede bayılırım.Ha bide yakari sahnesi :)
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Akşam oyun salonunda yarım saat oyun oynadıktan sonra bu filme girebilirim nede olsa sınırsız :D http://www.viasea.com.tr/vizyondakiler/?id=147

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------

ekleme: Tuzla marina daki sinema bölümü gerçekten harika ötesi 5 tane sinema salonu var içeride...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst