Arhavi'den Yukarı-Mençuna Şelalesi(28.05.2011)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bugünkü gezim Veysel Hoca ile Mençuna şelalesineydi. Rotayı aşağıda verdim. gidip gezilebilecek bir yer. Büyük bir şelale. yol durumu Çiftekemer köprülerine kadar asfalt. sonrasında 3 km lik beton ve toprak yoldan sonra patika yoldan da sanırım bi 300-400 m civarı yürüyerek gidiliyor.iyi seyirler














































































































































































































































































 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
vaoooo.... benim memleketim. Ne güzel bir sürpriz yaptınız arkadaşlar. Aha da temmuz 1 de oradayım... Emekleriniz için teşekkürler.. Takılın bana hayatınızı yaşayın.:wiinkk:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
gelde uyu şimdi :) muhteşem doğa, süper bir gezi. paylaşım için teşekkür ederim.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
ilginize teşekkür ederim.sağolun. Osman abi gelince hep gezecekseniz beraber gezebiliriz. bi kaçkarlara göllere doğru gidelim.
 
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
4
yok böyle bir güzellik ya, hocam fotolar müthiş güzel yine yapmışsınız yapacağınızı. Teşekkürler.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Çok güzel,paylaşım için teşekkür.
Bazı fotolar '' photoshop '' lu zannederim.
Bence doğal olması daha iyi, ama sen bilirsin tabi..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkür ederim herkese.
Şeyhşamil, siz oynama yapmayın dedikten sonra artık hiç oynama yapmıyorum fotoğraflarla.:) bir gram bile oynama yapmadım. :) o dereli fotoğrafı ve yoldaki ışıklı fotoğrafı kasdediyorsanız; o uzun pozlama ile akşam karanlığa doğru çekilmiş bir fotoğraftır. fotoğraf makinesinden kaynaklanıyor. ama dediğim gibi oynama yok. sadece fotoğraf çekim tekniği. uzun pozlama diye arattırırsanız birçok bilgi bulabilirsiniz. teşekkürler.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Çok özlemişim memleketimi.Çok güzel bi gezi olmuş tebrik ederim
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
gene kuymak vay arkadaşya yaa fusuy hiç işin yokmu senin zırt pırt gezip gezip foto yüklüyorsun da milletin canını motorla gezme çektiriyorsun şimdi olan var olmayan var herkezde sen gibi vakit yok ayıp oluyor ama hee:cherry:
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Sevgili FUSUY364 kardeşim bu yaz temmuz ayı içerisinde Adandan kalkıp Karadeniz turu yapmak istiyorum.Ama vazgeçtim sayende maşallah Sizin oralarda görmediğimiz yer kalmadı valla.Şaka şaka
Sizlerin sayesine allah izin verirse bu sene oralara gelmeyi çok istiyor ve okulların kapanmasını büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum.İnşallah herhangi bir aksilik çıkmazda oraları gelip görmek nasip olur.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler herkse.
F54 ne yapayım, yerimde duramıyorum yahu:mrgreen:bir de oralara gidip muhlama yemeyince de olmuyor:p
acar65, buyrun bekleriz, güzel bir karadeniz gezisi sizi bekliyor.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
teşekkür ederim herkese.
Şeyhşamil, siz oynama yapmayın dedikten sonra artık hiç oynama yapmıyorum fotoğraflarla.:) bir gram bile oynama yapmadım. :) o dereli fotoğrafı ve yoldaki ışıklı fotoğrafı kasdediyorsanız; o uzun pozlama ile akşam karanlığa doğru çekilmiş bir fotoğraftır. fotoğraf makinesinden kaynaklanıyor. ama dediğim gibi oynama yok. sadece fotoğraf çekim tekniği. uzun pozlama diye arattırırsanız birçok bilgi bulabilirsiniz. teşekkürler.

Evet !..

- Özellikle dereyi kast'etmiştim.. ''Uzun pozlama'' yerine doğal
olmasını,şahsım adına tercih ederdim.

- Yoldaki ışıklı foto'da ''iso'' düzeyini düşürerek olması
gerekeni zaten yapmışsın..:cat:

Emeğine ve tekerine sağlık.. Yolun açık olsun. Tekerin düz
bassın..
::thanks:




.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Evet !..

- Özellikle dereyi kast'etmiştim.. ''Uzun pozlama'' yerine doğal
olmasını,şahsım adına tercih ederdim.

- Yoldaki ışıklı foto'da ''iso'' düzeyini düşürerek olması
gerekeni zaten yapmışsın..:cat:

Emeğine ve tekerine sağlık.. Yolun açık olsun. Tekerin düz
bassın..
::thanks:




.

ben de teşekkür ederim. anlaşıldığı üzere siz de bayağı bilgilisiniz bu konuda:cat:sağlıcakla kalın. ilginize teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tek kelime ile mükemmel paylaşım için teşekkürler Allah kaza bela vermesin inş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rota ve fotoğraflar mükemmel,eline sağlık.
yeni paylaşımlarını bekliyorum
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
guzel gezi olmuş makınenıze saglık tekerınıze saglık sızlere saglık....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst