Arazi lastiği şart mı?

Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
2
Yamaha WR125X almayı planlıyorum. Üzerinde yol lastiği var. Bakınız: http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/adventure/wr125x-tr.aspx#gallery=image|image=http://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2014/WR125X/950-75/2014-Yamaha-WR125X-EU-Sports-White-Studio-002.jpg
.Arazi lastiği şart mı?
.Üzerindeki yol lastikleri ile araziye girersek sorun olabilir mi? Eksileri nelerdir?
.Arazi lastiği kullanırsak ne gibi artılar olur?
Cevaplarsanız çok memnum olurum teşekkürler. :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Arazi olmaz hocam. Nemli toprak, çamur, çim, otluk deli gibi kayıyor motorun arkası :cherry: Araziye de girerim diyorsan "R" modeline bakmanı öneririm.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Süper moto takım ile, araziye girmek demek, artistik patinaj dalında dünya birinciliği madalyaları ve kupaları havaya kaldırmak demek. (tecrübem konuştu :p )
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
evet kuru toprakta sorun olmaz ama çim ve çamur olucaksa yerle yakın temasın çok olucak:pr:
ummadığın yerde itmek zorunda kalıcan çünkü yol lastığı araziye göre düz bişey yani şöyle düşün kösere ayakabı denilen ayakabıyla dağı tırmanmaya çalıştığını farzet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst