- Katılım
- 3 Ağu 2013
- Mesajlar
- 216
- Konu Yazar
- #1
abiler öncelikle selamlar. şimdi ben size durumu uzatmadan açıklayayım 17 yaşında öğrenciyim.dayımın gt 250 r sinden iyi kötü öğrendim sürmeyi. maddi durumum yerinde ama ailem motor konusunda hepinizin başına geldiği gibi temkinli davranıyor. ama gördüğüm kadarıyla ikna olacaklar.
Şimdi önce motor kararsızlığını paylaşayım sizinle. ybr'nin o benzini koklayan yapısı ve yedek parça ucuzluğu gözüme hoş gelirken
cbr 125 in karizmatik yapısı beni al diye bakışı resmen içimi eritiyor.ve kolejde okuyan bi öğrenciye açıkçası daha havalı durur
ama arada az değil 3 bin lira fark var. hadi cbr ikinci el aldım yine 2 bin lira hadi 1500 lira diyelim. sizce ne yapayım ybr alıp sağa sola geze geze mi öğreneyim yoksa cbr alıp karizmatik bir şekilde mi öğreneyim ?
kask konusu agv stealh sv ile bell m1, caberg v2rr arasında kaldım ne yapayım ?
mont konusunda revit'in 400 500 liralık montlarını düşünüyorum
eldiven, pantalon, bot tavsiyesi sizden
hepsini teker teker açmak yerine burdan 1 başlık altında sordum cevaplar için teşekkürler.
Şimdi önce motor kararsızlığını paylaşayım sizinle. ybr'nin o benzini koklayan yapısı ve yedek parça ucuzluğu gözüme hoş gelirken
cbr 125 in karizmatik yapısı beni al diye bakışı resmen içimi eritiyor.ve kolejde okuyan bi öğrenciye açıkçası daha havalı durur
ama arada az değil 3 bin lira fark var. hadi cbr ikinci el aldım yine 2 bin lira hadi 1500 lira diyelim. sizce ne yapayım ybr alıp sağa sola geze geze mi öğreneyim yoksa cbr alıp karizmatik bir şekilde mi öğreneyim ?
kask konusu agv stealh sv ile bell m1, caberg v2rr arasında kaldım ne yapayım ?
mont konusunda revit'in 400 500 liralık montlarını düşünüyorum
eldiven, pantalon, bot tavsiyesi sizden
hepsini teker teker açmak yerine burdan 1 başlık altında sordum cevaplar için teşekkürler.