araplar motor kullanırsa

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
xnode arkadaşım;
araplar çok akıllı oldukları için mi ortadogu bu kadar karışık her ğün müslümanlar ölüyor.

türkiyede ölmüyor mu hegün insanlar ? bizede mi aynısını söylüyorsun ?
istersen konudan sapmayalım.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
alplion bak kardeş ben akıllı demiyorum ama dikkat ettiysen salakta demiyorum bende arapım söylediğin laflara dikkat edersen sevinirim anlaştıkmı güzel kardeşim salak her yerde salak türk arap ingiliz kürt farketmez
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar
elimde bu tür videolar geçtikçe paylaşacağım merak etmeyin
alper_tim çalışıyor:cat::mrgreen::mrgreen:
:queen::queen:
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
54
:queen:yav dükyanda iş yok bakınıyodum sıkıntıdan sonra bunları izledim yarım saattir gülüyorum gelen müşteriye izletiyorum valla hepside koptu lar sağolun valla iyi

olmuş
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
52
yav manyak bisi ya gülmekten karnım ağrıdı valla:queen:ama harbi makara ya bide arkasındaki düştükten sonra motoru zaptetmeye çalısıyo ya süperdi orası:queen::cherry::p
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
121
sonuçta onlar ARAP!!!yani eski geçmişten günümüze kadar ne vermişler insanlığa ki şimdi ne verecekler...boş insanlar....ama gülmek için birebirler:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sonuçta onlar ARAP!!!yani eski geçmişten günümüze kadar ne vermişler insanlığa ki şimdi ne verecekler...boş insanlar....ama gülmek için birebirler:mrgreen:

Arap kültürü dünyanın en köklü kültürlerinden biri.
Sami kültürüdür. Kökeni dünyanın ilk kavimi olan MU uygarlığına dayanır.
Bilmek lazım tabii. :wiinkk:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
@Muammerakbulut
Adın muammer ise sana adını vermişler. Kültür diye sordun ya bak bakalım Osmnalı kültürü nelerden etkilenmiş. Muammer arapçadır ve bir ay ismidir. Türkler Arapları sevmez, Avrupalılar Türkleri, Koreliler Japonları, Japonlarda Korelileri, Yunanlılar Türkleri, Ermeniler Türkleri, Yahudiler genellikle kendilerinden başka kimseyi. Liste uzun. Geçmişte olan şeylerden dolayı bu böyle. Yemen katliyamı İngiliz Lawrence bu tür olaylar bizi biraz araplardan soğuttu, bir Iraklı çocuğun şu anda bir Amerikalıyı sevmesinin beklemek biraz zor, ne düşündüğünü az çok tahmin edersin ama bu bütün Amerikan vatandaşlarını kötü yapmaz, siyaset zaten yeterince kirli. Ön yargılı olmak yerine gülmeyi denesek şu videoya...
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben de arap asıllıyım ama böyle kullanmıyorum. bunlar kesin kırma araptır.....
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
baya bir kahkaha attık, sagolasın

@Muammerakbulut
Adın muammer ise sana adını vermişler. Kültür diye sordun ya bak bakalım Osmnalı kültürü nelerden etkilenmiş. Muammer arapçadır ve bir ay ismidir. Türkler Arapları sevmez, Avrupalılar Türkleri, Koreliler Japonları, Japonlarda Korelileri, Yunanlılar Türkleri, Ermeniler Türkleri, Yahudiler genellikle kendilerinden başka kimseyi. Liste uzun. Geçmişte olan şeylerden dolayı bu böyle. Yemen katliyamı İngiliz Lawrence bu tür olaylar bizi biraz araplardan soğuttu, bir Iraklı çocuğun şu anda bir Amerikalıyı sevmesinin beklemek biraz zor, ne düşündüğünü az çok tahmin edersin ama bu bütün Amerikan vatandaşlarını kötü yapmaz, siyaset zaten yeterince kirli. Ön yargılı olmak yerine gülmeyi denesek şu videoya...

güzel yorumlamışsın dostum
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
gerçekten komik bi video.. ama bunu araplara bağlayıpta onları kötüleyen arkadaşlarımıza acıyorum gerçekten..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sonuçta onlar ARAP!!!yani eski geçmişten günümüze kadar ne vermişler insanlığa ki şimdi ne verecekler...boş insanlar....ama gülmek için birebirler:mrgreen:

önce tarih okusan, ama bunu düşünmeden konuşmak daha basit değil mi?

sence dinlerin başlangıcı hangi yarımadada ve ırkta başladı dersem.... ne yapacan? konuyu provakatörleştirmek istemiyorum ama şunu da eklemek isterim, türklerin aklı yokmuydu da arap harflerini kullandı?????????? hazıra konmak mı yoksa büyük bir kültürden etkilenmek midir?:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konu sakat bir yöne gidiyor.
moderatörlerden ricam şövanistçe yazılan mesajlara izin vermemeleridir.
Bazı bilgisiz ve üslubuna dikkat etmeyen kişiler yüzünden birçok insana söz hakkı düşüyor ve tartışma yaşanabiliyor
saygı ve selamlar..
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Arap kültürü dünyanın en köklü kültürlerinden biri.
Sami kültürüdür. Kökeni dünyanın ilk kavimi olan MU uygarlığına dayanır.
Bilmek lazım tabii. :wiinkk:

İşte magazinel bir bilgi :)

Yani senin çok kültürlü olduğunu bildiğim için şaşırdım, Samilerin kökeninin Mu efsanesine dayandığı konusu bilimsellikle açıklanabilir mi? Her toplumda kökenini Mu uygarlığında arıyanlar o kadar fazla ki, Türkler de buna dahildir. Ben Samilerin kökeninin bilimsellikte en fazla Akkadlara kadar ulaşabildiğini biliyorum, hadi biraz daha zorlarsak Erken Sumer'de de bir şeyler bulunabilir.

Bu Araplar da çok oluyo ama :mrgreen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
İşte magazinel bir bilgi :)

Yani senin çok kültürlü olduğunu bildiğim için şaşırdım, Samilerin kökeninin Mu efsanesine dayandığı konusu bilimsellikle açıklanabilir mi? Her toplumda kökenini Mu uygarlığında arıyanlar o kadar fazla ki, Türkler de buna dahildir. Ben Samilerin kökeninin bilimsellikte en fazla Akkadlara kadar ulaşabildiğini biliyorum, hadi biraz daha zorlarsak Erken Sumer'de de bir şeyler bulunabilir.

Bu Araplar da çok oluyo ama :mrgreen:

ilk uygarlık izlerine afrikada rastlanmıştır arkadaşlar... (darwin teorisini boşverin onla alakası yok söyeleceklerimin) insanın evrimleşme teorisinde
( bilgiler genler yoluyla ve tecrübe aktarımını saymaz isek insanoğlunun şimdiki kafatası yapısının gün geçtikçe ilk insana dönüştüğü ve bunun da ispatı olarak bulunan en eski kafatası ( kadın kafatası) ve ayak izi fosiliyle şimdiki afrikalı
( sömürge ingiliz ve fransız fildişi sahilinden bahsetmiyorum) yerli kabilelerin değişik zamanlardaki mezarlarından alınan kafataslarının ve ayak kemiklerinin karşılaştırılması sonucunda ispat edilmiştir. ( yanılmıyorsam temmuz veya ağustos-1999 BİLİM VE TEKNİK DERGİSİ)

EVET ÇOK OLUYORUZ AMA TÜRKLÜĞÜ ONUR SAYAN, VATANIMIZDA ASKERLİK YAPMAYI ŞEREF BİLEN ( ÜSTÜN BAŞARI BERATLI) VE DEDESİ MUSTAFA KEMAL ORDUSUNDA GÖREV YAPMIŞ BİR TORUN OLARAK.... :bounce:

bu forum lütfen kilitlensin. din dil ve ırk tartışmalarına sebebiyet vermemek adına. arkadaşlar, bu ülkenin en çok çektiği şey sen-ben-o tartışması değil midir? mustafa kemalin askerlerinin ırkı yoktu. tarih onları türk askeri diye yazmadı mı?????? ben şunu da tekrar söylemek istiyorum; arap asıllı bir ailede türk olarak doğdum, ailem türk olarak yetiştirdi, bu kimlik benim onurumdur. yani bugün ırak-suriye-arabistan filan bu ülkeye bir roket atarsa arap olanları öldürmeyen bir teknoloji mi üretmiş olacak ki insanı ırkkına göre ayırsın? ve son olarak ATATÜRK'ün bir vecizesiyle kapatıyorum; KENDİNİ TÜRK HİSSEDEN VE TÜRKİYE SINIRLARI İÇİNDE YAŞAN HERKES TÜRKTÜR...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Heheheheheh:queen::queen:
Yavv adam o poşuyu bağlamaya uğraşacağına Kask taksa daha az zorlanırdı hee:queen:
Yalnız arkadaşlar, sanki düşmek için mi çekilmiş, hani komik olsun diye.:)
Sağolasınız yaaa, güldüm ne yapayım, atalar der ya: Düşene Gülünür:queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
abi kolçağa basması çok hoş yaaaaa. koptum ben buna
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
araplar hep mi böyle salak olur yahu..........:mrgreen:

Topiğin başlığı baştan sakat zaten. Daha komik, daha acemi motosiklet görüntülerini yayınlarken kimsenin aklına İngilizler motor kullanırsa veya Yahudiler motor kullanırsa gibi bir başlık atmak gelmiyor.

Yarın bizden birinin acemiliğini yayınlarlarsa ve aklı evvel birisi çıkıp, "Türkler hep mi böyle salak olur ya hu " derse ne edeceğiz.

Bu tarz şöven, arapları aşağılayıcı yorumlarda bulunanlar ya cahil ya da din düşmanlığı ile Arap düşmanlığını birbirine karıştırıyorlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst