aranızda yeniyim yardım edin lütfen

Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
sayın motosiklet dostları falcon 125 kulanıyorum 20 temmuzda 2. el aldım baya bi hasarı war motor servisi ile konuşum 300 ytl masraf warmış ama motoru çok iyi çekio düzde 150 lik asya ile kafa kafaya gidebiliyo herkes bu nun sebebini ekzozdan kaynaklandığını söylüyo ama ben anlamıyorum
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bianchi'ninmiş bu Falcon bilmiyordum... Hayırlı olsun...
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
ekzoz motora takıldığı yerden kopuk ondan dolayı cok iyi cekiomus hava cıkısı cabuk oluyomus
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
142
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş iiyi cekiomus yok senin motorun silindirini çatlatır fazla masraf olur yinedesen bilirsin bi arkadasınki oyle idi silindirini çatlattı pistona kadar değiştir herşeyi fazla hava cıkısı o kadar değil sonra egzozun motorla birleştiği nokta simsiyah olur.birleştikleri noktada çatlama olabilir bir cukura girsende girmesende sallanıyordur gaz verince
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst