- Konu Yazar
- #1
Merhalar;
Geçmiş yıllarda 125 cclik scoter ile yaklaşık 10.000 lik bir tecrubem vardı, daha sonra ise mct 250 ve monero xf - 200 ile yaklaşık 18.000 kmlik tecrubemde sonra İstanbula yerleşirken motorumu satmıştım. E tabiş bir süre ayrıda kalsam hep içimden motor almak geçiyordu. Geçtiğimiz hafta RKS RN180 alarak motosiklet ailesene tekrar katılmış bulunmaktayım. İstanbul'daki ilk motor tecrubem. Caddebostanda'de oturuyorum. Motoru genellikle kadıköy sınırlarında kullanmayı planlıyorum. Sahile giderken, iyi havalarda moda(iş yerine) giderken vs. vs. henüz daha 60 km kullanabildim motorumu. İlk izlenimlerim ise şöyle, performansı 180 cclik motora göre biraz düşük ama malzeme kalitesi olarak vs. tatmin etti beni, titreşimi yok denecek kadar az, şehir içinde kullanılabilecek kıvrak bir motor. Dez avantajları ise aynaları yeterli değil, değiştirmeyi düşünüyorum, selesi rahat değil özelliklede artçı selesi çok sert, bunları sünger ile tekrardan modifiye edeceğim. İstanbulda yeni motor kullanmaya başlamış birine tavsiyeleriniz nelerdir ? Nelere dikkat etmeliyim ? tavsiyelerinizi bekliyorum. Tekeriniz düz bassın.
Geçmiş yıllarda 125 cclik scoter ile yaklaşık 10.000 lik bir tecrubem vardı, daha sonra ise mct 250 ve monero xf - 200 ile yaklaşık 18.000 kmlik tecrubemde sonra İstanbula yerleşirken motorumu satmıştım. E tabiş bir süre ayrıda kalsam hep içimden motor almak geçiyordu. Geçtiğimiz hafta RKS RN180 alarak motosiklet ailesene tekrar katılmış bulunmaktayım. İstanbul'daki ilk motor tecrubem. Caddebostanda'de oturuyorum. Motoru genellikle kadıköy sınırlarında kullanmayı planlıyorum. Sahile giderken, iyi havalarda moda(iş yerine) giderken vs. vs. henüz daha 60 km kullanabildim motorumu. İlk izlenimlerim ise şöyle, performansı 180 cclik motora göre biraz düşük ama malzeme kalitesi olarak vs. tatmin etti beni, titreşimi yok denecek kadar az, şehir içinde kullanılabilecek kıvrak bir motor. Dez avantajları ise aynaları yeterli değil, değiştirmeyi düşünüyorum, selesi rahat değil özelliklede artçı selesi çok sert, bunları sünger ile tekrardan modifiye edeceğim. İstanbulda yeni motor kullanmaya başlamış birine tavsiyeleriniz nelerdir ? Nelere dikkat etmeliyim ? tavsiyelerinizi bekliyorum. Tekeriniz düz bassın.
Son düzenleme: