Aramizdaki Bağ :)

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o bana çok çektirdi
yolda bırakıp
kafan bozulunca çalışmayıp
1 saat sonra çalışıp gönlümü alıp
egzozunu dağıtıp
hava filtresini düşürüp
bende ona çok çektirmedim değil hani
yükle 110 yapıp
kimi zaman tekme ile dalıp
balta ile kırdığım...
yağını unutup yatak sardırdığım..
ne yapsak ne etsek bırakamıyoruz işte birbirimizi.
motor sevgisi..
ya siz?
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
o bana hiç çektirmedi
ne kadar bassam o kadar gitti
gerçi benzin olarak anamı belletti
ama olsun yine de rüzgar gibi gitti
baktım kadran 310 da
ne de olsa honda hayat onda
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
Prometheus' Alıntı:
Musti yine başladı :)
+1000000
yav yazmıyım diyom ama,la musti gene şekerin mi düştü laa.gene motorun gelmiş aklına:queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu sefer iyi geldi la aklıma
olmuyo onsuz
hepinizden çok muhtacım lam:rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
musti81' Alıntı:
bu sefer iyi geldi la aklıma
olmuyo onsuz
hepinizden çok muhtacım lam:rendeer:
heralde muhtaçsın olum,bize deil ona biniyon nede olsa:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
huehuehe , yahu şair olacaktınız siz , motorlara da yazacaksınız , hasret gönül , bu yollar bitmez , kara sevdam , bebeğim , hauhuahuah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst