- Katılım
- 15 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,381
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o bana çok çektirdi
yolda bırakıp
kafan bozulunca çalışmayıp
1 saat sonra çalışıp gönlümü alıp
egzozunu dağıtıp
hava filtresini düşürüp
bende ona çok çektirmedim değil hani
yükle 110 yapıp
kimi zaman tekme ile dalıp
balta ile kırdığım...
yağını unutup yatak sardırdığım..
ne yapsak ne etsek bırakamıyoruz işte birbirimizi.
motor sevgisi..
ya siz?
yolda bırakıp
kafan bozulunca çalışmayıp
1 saat sonra çalışıp gönlümü alıp
egzozunu dağıtıp
hava filtresini düşürüp
bende ona çok çektirmedim değil hani
yükle 110 yapıp
kimi zaman tekme ile dalıp
balta ile kırdığım...
yağını unutup yatak sardırdığım..
ne yapsak ne etsek bırakamıyoruz işte birbirimizi.
motor sevgisi..
ya siz?