- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhabalar. Ben Malatya'da yaşıyorum fakat Elazığ'da öğrenci olarak üniversiteye gideceğim. Yaklaşık 10 aydır ehliyet sahibiyim. 21 Ekim gibi de abimin düğünü var ve araba kiralayarak gitmek istiyoruz. (Motorumun hacmi küçük gidemiyorum). Bu konu hakkında da bazı sorularım var.
1-) Aracı sağdan soldan değil de, kurumsal bir şirketten kiralamak istiyorum. 1 yıl ehliyet şartı isteniyor. Benim 11 ay olursa sıkıntı olur mu?
2-) 21 yaş altndaki bireyler, genç sürücü ücreti ödüyormuş. Ben de ödeyeceğim 20 yaşındayım. Bunun tutarı ne kadardır?
3-) Aracı aldığım zaman herhangi bir kazaya karşın kasko yapıyorlar mı?
4-) Öğrenci olduğum için henüz kredi kartım yok, banka kartım var. Sistemde bulunan seçeneklerde online ödeme sistemi var. Bu sistemi banka kartımla kullanabilir miyim? (Araç daha uyguna geliyor fakat aracı alma durumu iptal olursa ücret geri ödenmiyor.)
Arkadaşlar bu sorularımı cevaplarsanız size minnettar kalırım. Rabbim tekerinize taş değdirmesin. İyi formlar dilerim...
1-) Aracı sağdan soldan değil de, kurumsal bir şirketten kiralamak istiyorum. 1 yıl ehliyet şartı isteniyor. Benim 11 ay olursa sıkıntı olur mu?
2-) 21 yaş altndaki bireyler, genç sürücü ücreti ödüyormuş. Ben de ödeyeceğim 20 yaşındayım. Bunun tutarı ne kadardır?
3-) Aracı aldığım zaman herhangi bir kazaya karşın kasko yapıyorlar mı?
4-) Öğrenci olduğum için henüz kredi kartım yok, banka kartım var. Sistemde bulunan seçeneklerde online ödeme sistemi var. Bu sistemi banka kartımla kullanabilir miyim? (Araç daha uyguna geliyor fakat aracı alma durumu iptal olursa ücret geri ödenmiyor.)
Arkadaşlar bu sorularımı cevaplarsanız size minnettar kalırım. Rabbim tekerinize taş değdirmesin. İyi formlar dilerim...