Araç Kiralama Hakkında Sorum

Katılım
29 Ağu 2017
Mesajlar
10
Arkadaşlar merhabalar. Ben Malatya'da yaşıyorum fakat Elazığ'da öğrenci olarak üniversiteye gideceğim. Yaklaşık 10 aydır ehliyet sahibiyim. 21 Ekim gibi de abimin düğünü var ve araba kiralayarak gitmek istiyoruz. (Motorumun hacmi küçük gidemiyorum). Bu konu hakkında da bazı sorularım var.

1-) Aracı sağdan soldan değil de, kurumsal bir şirketten kiralamak istiyorum. 1 yıl ehliyet şartı isteniyor. Benim 11 ay olursa sıkıntı olur mu?
2-) 21 yaş altndaki bireyler, genç sürücü ücreti ödüyormuş. Ben de ödeyeceğim 20 yaşındayım. Bunun tutarı ne kadardır?
3-) Aracı aldığım zaman herhangi bir kazaya karşın kasko yapıyorlar mı?
4-) Öğrenci olduğum için henüz kredi kartım yok, banka kartım var. Sistemde bulunan seçeneklerde online ödeme sistemi var. Bu sistemi banka kartımla kullanabilir miyim? (Araç daha uyguna geliyor fakat aracı alma durumu iptal olursa ücret geri ödenmiyor.)

Arkadaşlar bu sorularımı cevaplarsanız size minnettar kalırım. Rabbim tekerinize taş değdirmesin. İyi formlar dilerim...
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
kurumsal şirket bunu çok iyi düşünmüşsün
araştırıp iyi bir şirkete git soruştur bence
 
Katılım
29 Ağu 2017
Mesajlar
10
kurumsal şirket bunu çok iyi düşünmüşsün
araştırıp iyi bir şirkete git soruştur bence

Kurumsal olmayınca gerçekten insanın başı çok ağrıyor. Kredi kartını da çıkarırım öğrenci olduğum için o da sorun değil. Merak ettiğim iki şey var. 11 aylık ehliyet ve genç sürücü sistemi kullanarak araç kiralama yapabilecek miyim? Bu iki soru bana yeter
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
626
Kurumsal şirkete sor bu soruları. Ben güvendiğim arkadaşlar vasıtasıyla bi araç kiraladım. Allahtan kaza vs olmadı teslim ettim. Sadece 1 sözleşme imzaladım. Aracı akrabam dahi olsa 2 kişiye vermiyecem ve alkollü kullanmıyacam diye. Bunlar dışında sıkıntı yaşamadım. Aracın ne yaktığını bilmediğimden fazla yakıt almıştım zamanım kısıtlı olduğu için o yakıt kalmıştı. Sıkıntı yoktu başka.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Kurumsal sirketler yeni kural koydu avis budget gibi sirketler. Artik arac kiralarken kredi notunuza bakiliyor eger kredi notunuz dusukse arac vermiyorlar bilginize. Cok sacma sistem sanki bankadan kredi cekiyoruz ama sonuc bu ne yazik ki o yuzden kiralamadan once findeksten kredi notunuza bakin sonra internetten parayi yatirip araci almaya giderken husran yasamayin boyle husrana ugrayan yuzlercesi var

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:12 ----------

Ayrica dedigim sirketlerden kiralama yapacaksan kredi kartinin olmasi zorunlu senin adina olmali kredi karti ve kiralama disinda araca gore minimum 300 500lira provizyon uygularlar kiralama bedeli disinda. Araci teslim ettiginde iade ederler o parayi olurda trafik cezasi yersen diye kendilerini guvene aliyorlar bu sekil
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Kurumsal sirketler yeni kural koydu avis budget gibi sirketler. Artik arac kiralarken kredi notunuza bakiliyor eger kredi notunuz dusukse arac vermiyorlar bilginize. Cok sacma sistem sanki bankadan kredi cekiyoruz ama sonuc bu ne yazik ki o yuzden kiralamadan once findeksten kredi notunuza bakin sonra internetten parayi yatirip araci almaya giderken husran yasamayin boyle husrana ugrayan yuzlercesi var

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:12 ----------

Ayrica dedigim sirketlerden kiralama yapacaksan kredi kartinin olmasi zorunlu senin adina olmali kredi karti ve kiralama disinda araca gore minimum 300 500lira provizyon uygularlar kiralama bedeli disinda. Araci teslim ettiginde iade ederler o parayi olurda trafik cezasi yersen diye kendilerini guvene aliyorlar bu sekil

yok artık kredisini odeyenler super araba kullanıor yani..

Amaaan kimse kim parasını odesin yeter mantıgı enteresan :)
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Kurumsal firmadan kiralamani oneririm ben de kesinlikle. En son bi tane 2015 focus kiralamistim avis'ten. Tertemiz yıkamışlar mis gibi kokuyordu araba. 30 bindeydi. Hala tadi damagimdadir. Budget da fena degildir ordan da fiesta kiralamistim iyiydi.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
2 kez kiraladım. Budget iyidir, teferruatı bilmiyorum 25 yıldan fazla araba kullanırım
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Kurumsal sirketler yeni kural koydu avis budget gibi sirketler. Artik arac kiralarken kredi notunuza bakiliyor eger kredi notunuz dusukse arac vermiyorlar bilginize. Cok sacma sistem sanki bankadan kredi cekiyoruz ama sonuc bu ne yazik ki o yuzden kiralamadan once findeksten kredi notunuza bakin sonra internetten parayi yatirip araci almaya giderken husran yasamayin boyle husrana ugrayan yuzlercesi var

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:12 ----------

Ayrica dedigim sirketlerden kiralama yapacaksan kredi kartinin olmasi zorunlu senin adina olmali kredi karti ve kiralama disinda araca gore minimum 300 500lira provizyon uygularlar kiralama bedeli disinda. Araci teslim ettiginde iade ederler o parayi olurda trafik cezasi yersen diye kendilerini guvene aliyorlar bu sekil

Bence mantıklı. Borcunu ödemeyen adamda emanet duygusu yoktur. Kiralık araç da emanet mal olduğu için arabaya da iyi davranmaz.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Bence mantıklı. Borcunu ödemeyen adamda emanet duygusu yoktur. Kiralık araç da emanet mal olduğu için arabaya da iyi davranmaz.

Araci kiralarken saglam bir sozlesme imzaliyoruz zaten arabanin basina bir is geldigi zaman donumuza kadar aliyorlar ya da gec getirdin mi yine tam gun parasi aliyorlar. Avis budget gibi saglam firmalar kendilerini her turlu garantiye aliyorlar zaten bu kredi notu uygulamasi com gereksiz.

Ayrica illa kiralamaniz gerekiyorsa avis km siniri koymuyor diger firmalar gibi. Istediginiz kadar yol yapabilirsiniz. 2 gunde 2bin km yapmisligim var eger baska firmalardan kiralasaydim gunluk 300 400km limit veriyorlar astiginda da km basina 50 60 kurus aliyorlar uyandirayim. Bunlar püf noktalar aklinizda bulunsun :)
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Ben turizmde dunya genelinde yapiyorum bu isi, avis budget sixt gibi firmalardan kesinlikle kirala
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst