Arabalar niye böyle yapar

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Araba kendi başına bişi yapamaz :) ancak ruhi sorunları olan bi sürücüsü varsa o bişiler yapabilir
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
Allah korusun yaw... İnsan olan böyle birşeye yeltenmez. Direk adamın hayatına kastediyor. Kamera çekimdeymiş saniye saniye herşeyi görüntülemiş, direk mahkemeye vermiştir inşallah...
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
51
Dikkatli izleyince sanki arabanın da önüne bi şey çıkıyo ve ondan kurtulmak için böyle bi manevra yapıyo gibi geldi bana. Yanlış mı görüyorum acaba ????
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
43
hepsinin öne çıkan başkasına geçilme egosu var helede motrlar gbi kendinden küçük aletlere geçilince böle yapıolar ...........
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
araba önündeki aracı sollamak için sola geçiyor. sola bakıyo, önüne bakıyo, sol şeride geçiyo ama motor atik alet, cart diye arabanın yanına geliyor. araç tabiki suçlu, sinyal filanda yok ama motor sürücüsünün tahmin etmesi lazımdı.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
43
araba önündeki aracı sollamak için sola geçiyor. sola bakıyo, önüne bakıyo, sol şeride geçiyo ama motor atik alet, cart diye arabanın yanına geliyor. araç tabiki suçlu, sinyal filanda yok ama motor sürücüsünün tahmin etmesi lazımdı.

bu belki biri abi ama bilerek yapan bir sürü kişi var bndan eminm. motr daha turkıye şartlarında istenılen yere gelmedi kabul :pr:görmuo buda blinen bişi zaten:wiinkk:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
araba önündeki aracı sollamak için sola geçiyor. sola bakıyo, önüne bakıyo, sol şeride geçiyo ama motor atik alet, cart diye arabanın yanına geliyor. araç tabiki suçlu, sinyal filanda yok ama motor sürücüsünün tahmin etmesi lazımdı.



Bu mesafe sollamak için çok geldi bana ama.


2a7emib.jpg
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
araba önündeki aracı sollamak için sola geçiyor. sola bakıyo, önüne bakıyo, sol şeride geçiyo ama motor atik alet, cart diye arabanın yanına geliyor. araç tabiki suçlu, sinyal filanda yok ama motor sürücüsünün tahmin etmesi lazımdı.

Ardaki mesafe fazla değilmi sollamak için
Bence resmen sıkıştırma sollamayla ilgisi yok...
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Araç arkasında motosiklet olduğunun farkında. ona göre manevra yapıyor . Ben bilinçli olduğunu düşünüyorum.

Tamam aynadan görmemiş olabilir ama sollamaya çıkarken motosikletin devir sesini duymamak için sağır olmak gerek.

En azından bir yere patlamadı sadece sürüklendi. Buna şükür diyelim...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dikkatli izleyince sanki arabanın da önüne bi şey çıkıyo ve ondan kurtulmak için böyle bi manevra yapıyo gibi geldi bana. Yanlış mı görüyorum acaba ????

Aracın hemen önü kameradan gözükmüyor, gölgesinden önündeki meçhul taşıt çok yakın olduğu gözüküyor. Aracın önündeki cisim ani bir fren yapmış olabilir,o da kaçmak için kendini sola atıyor.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
bu belki biri abi ama bilerek yapan bir sürü kişi var bndan eminm. motr daha turkıye şartlarında istenılen yere gelmedi kabul :pr:görmuo buda blinen bişi zaten:wiinkk:

var tabiki. kenardan gitmediğim için 3-4 kere üzerime süren şahıslarda oldu:) tedavi gereken kişiler kendileri

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:54 ----------

Bu mesafe sollamak için çok geldi bana ama.


2a7emib.jpg

Ardaki mesafe fazla değilmi sollamak için
Bence resmen sıkıştırma sollamayla ilgisi yok...


videoda arabanın önünde birşey olduğu bir ara gözüküyor. kaldıki görülen fotoda arabanın önünde bir gölge daha var. kendi kendine gölge oluşmayacağına göre bir araç olduğu kesin:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst