Araba mı Motorsiklet mi? Bike-Car

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
bikecar-thumb.jpg

bikecar2-thumb.jpg

İtalyan şirket kendince bir hibrid model oluşturmuş ve pazarda ilginç ürünler arasında yer almayı gayette iyi başarmış. Bir yanında araba olarak dizayn edilmiş bölüm ve iki kişilik minik bir araba diğer yanda da yüksek bir motorsiklet. Bu hibrid modele ne isim verilir bilinmiyor ancak pekte yaratıcı olduğu söylenmeyecek bir şekilde bike-car ismi verilmiş.


Alıntı : zamazing​

Arabadan vazgeçemeyenlere ama motoruda cok sevenlere duyrulur. Nasıl kullanılcaksa artık hehe :D
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim gibi 30'undan sonra motosiklete geçenler için mükemmel.:cat:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
Her hafta 1-2 kez açılıyor bu başlık..:farao:

Osbourne kardeşim daha önce bu haber verilmişse kusura bakma ama sen karıştırdın galiba arabamı yoksa motormu yazıo başlıkta fakat karşılaştırma yok burda sanırım içeriğe bakmadan yazdın cevabı ..

Saygılar ..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Osbourne kardeşim daha önce bu haber verilmişse kusura bakma ama sen karıştırdın galiba arabamı yoksa motormu yazıo başlıkta fakat karşılaştırma yok burda sanırım içeriğe bakmadan yazdın cevabı ..

Saygılar ..

Kardeşin olduğumu sanmıyorum..
Aynı sidecar aynı argümanlarla pekçok kez verilmişti sitede, mesele bu..

Sevgiler..
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Osbourne kardeşim daha önce bu haber verilmişse kusura bakma ama sen karıştırdın galiba arabamı yoksa motormu yazıo başlıkta fakat karşılaştırma yok burda sanırım içeriğe bakmadan yazdın cevabı ..

Saygılar ..

hayır bu resim yani bu şekilde 50 kere tartışıldı belki sen kaçırmış olabilirsin ama..gerçekten....çok geldi masaya bu konu..bu resim....belki başka renk olsa kurtaracak ama hep aynı kırmızı..:)
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
Kardeşin olduğumu sanmıyorum..
Aynı sidecar aynı argümanlarla pekçok kez verilmişti sitede, mesele bu..

Sevgiler..

Kardeş kelimesine bu kadar takacağını bilseydim kullanmazdım .. Neyse o zaman arama yaptırdım ama bulamadım yada gözümden kaçtı. Görmüyenler varsa da bu sayede görmüş oldu . İstemeyen görmezden gelebilir..

Saygılar ..
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Kardeş kelimesine bu kadar takacağını bilseydim kullanmazdım .. Neyse o zaman arama yaptırdım ama bulamadım yada gözümden kaçtı. Görmüyenler varsa da bu sayede görmüş oldu . İstemeyen görmezden gelebilir..

Saygılar ..

Sağol kardeş ben görmemiştim teşekkürler..:cat:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
kardeş, bu motorsikletli arabada :) kask takmak mecburi mi? :)

ha birde ehliyet nasıl olacakmış??
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
evet bu başlık birçok defa açılmıştı.ama olsun ben tekrar görmekten zevk duyuyorum.teşekkür ederim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst