Araba Ile Olsam çarpardim

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
az önce aşşağıya indim
yol tek şerit dönercinin biri ters yöne girmiş
farda yok bas babam bas
taksiye çarpıyordu
ben olsam taksicinin yerinde gıcıklığına çarpardım
hemen bi süre sonra başka bi dönerci yapışış taksinin arkasına
fren koysa taksi direk vurcak:pr:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw öyle diyorsunda bi gidişleri var
benim aklım gidiyor
köklemiş gazı bayır yukarı araba solluyor
bayır aşşağı gaza basıyorlar
zaten çoğunun ya aynası yok yada çamurluğu kırık:queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Musti sen bu adamlara:)silent:) bu kadar kafayı takarsan tuzdan, şekerden, damardan değil sinirden gideceksin...
Ben de dayanamayıp çarpardım belki böylesine ama, takma kafana...
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
199
taksici münübüsçü halk otobüsü bunları cok ayıklıyorum.arabamla:mrgreen: tek dezavantajım motorla yapamayacak olmam.olurda motor üstüne gelince fazla korkmazlar.daha dün sirinevlerde 2 tane münübüsü sinir ettim. :p bilerek sagdan gidiyorum sirinevlere gelince emniyet seridinden sag seride geçmek isterlerken benim görevim baslıyor ama zevk alıyorum bunlarla ugrasmaktan.:cherry: yolculardada suç var insan hiç uyarmaz mı:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst