araba eksozuna motor takmış...
yaf o eksozun kaldıracağı 2000cc ve 3000cclik arabalara oluyo sen ne akla kulluk ettinde 125lik veya 150lik motora onu taktın anlamadım yazzık pistona acıyorum o eksozdan dolu dolu duman çıkarmak için anası sikiliyodur:d neyse kmde 500bin yakarsa anca olur... adamlar arabada 6 manifolda tek çıkış yapıyo buda küçücük tek manifolda kocaman 2 tane eksoz takmış bende bizim 2114 turbo intercoller kamyona 125lik bisan scoooter eksozu takıyım hem az yakar.. 2x turbo olur......:queen: