araba debriyaj sesi

Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
öncelikle hayırlı akşamlar
89 model Tofaş doğan arabam var aracımın sorununu sanayide gosterdim krank geziyor dediler bana mantıklı gelmedi
soruna gelecek olursak debriyaja basınca tak tak ses geliyor debriyajdan ayağımı çekince ses kesiliyor aracin baskı balata yeni
en kısa zamanda videoyu da eklerim
cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Normal şartlarda debriyaja basılı olmayınca ses gelir, basınca ses kesilir ve bu sorunda debriyaj bilyasından kaynaklanır. e36 kasa arabamda 4 yılda 1 kere baskı balata 2 kere bilya değişti ama ses hala var. o yüzden bi daha değiştirmiycem.
Krank gezse ses her zaman gelir diye tahmin ediyorum mantiken, sonuçta her devirde krank dönüyor.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Krank geziyor olsa sürekli ses gelir boştayken devirde iken tam devirde iken..Pek güvenmeyin oto tamircilerine..
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
-Abi krank geziyor bunun motor indirmezsek yakında yatak sarar.
-Yapma usta yav. Ne kadara mal olur ?
-Abi açıp bakmadan bilemeyiz kapalı kutu.
-Tamam usta yapalım düzgün bişey olsun.
-Abi motoru indirdik piston segman bişe kalmamış. Açmışken bunlarıda yeniyelim yoksa yakın zamanda motor ister tekrar işçilik parası verirsin.

Akabinde baskı balata yapılır 3000 tl müşteri söğüşlenir.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
-Abi krank geziyor bunun motor indirmezsek yakında yatak sarar.
-Yapma usta yav. Ne kadara mal olur ?
-Abi açıp bakmadan bilemeyiz kapalı kutu.
-Tamam usta yapalım düzgün bişey olsun.
-Abi motoru indirdik piston segman bişe kalmamış. Açmışken bunlarıda yeniyelim yoksa yakın zamanda motor ister tekrar işçilik parası verirsin.

Akabinde baskı balata yapılır 3000 tl müşteri söğüşlenir.

Yedek parçacida genelde ustanin kankisi olur.
Bujiler,kablolarda değişir.
Abi sen bana birak,çiçek gibi olacak.
5 yil arkana bakmadan binersin.
Çay sölim abi..

Konuyu açan arkadaş için;

Distiribütör,bujiler,kablolar,ateşleme ile alakali ne varsa baktir,avans tabancasiyla ölçüm yaptir.
Avans ayari bozuksa ateşleme ve zamanlar sağlikli çalişmaz,krank ve egzantirik etkilenir.
Motorda silkeleme varmi?
Zor marş alma?
Motor sicakken ilk kalkiş nasil?
Egzozda patlama varmi?
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
gençler iyi haberim var ses için videoya alacaktım ses falan kalmadı :queen:
1-2 haftadır uğraşıyordum bu konuyla
yukarı da muhabbeti okudum kapalı kutu fiyat belirsiz komple motor yapılırsa 2500 tl fiyat verdiler
bu yüzden birkaç ustaya gittim ses gelirse farklı bir ustaya daha götürüp onun fikrini de alıcam
cevaplarınız için teşekkür ederim
@levent84
araba tek marşta çalışıyor hiç gaz vermeden lpgli
ateşlemede sorunsuz silkeleme yapmıyor egzoz patlama da yok
yarın gündüz arabayı tekrar kullanırım ona göre buraya yazarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst