APV41 Yeni Yer Uçağı İle Havalanmaya Hazır..HAYIRLI OLSUN...

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sağol yeşim kardeşim, izmirde görüşemedik seninle bir daha sefere söz ilk ben geleceğim :rendeer:

Şşşşt hop nereye?.... :silent::silent::silent:

Otur len...Havalar soğuk... :p:p:p

Ayrıca imzana baktım da ''Mt huzur evi sakini'' diyo.... Bu SV ile pek bağdaşmadı sanırım.... :p:p:p:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Şşşşt hop nereye?.... :silent::silent::silent:

Otur len...Havalar soğuk... :p:p:p

Ayrıca imzana baktım da ''Mt huzur evi sakini'' diyo.... Bu SV ile pek bağdaşmadı sanırım.... :p:p:p:p

niye huzur evindekiler baston yada tekerlekli sandalyemi kullanıyor :queen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol yeşim kardeşim, izmirde görüşemedik seninle bir daha sefere söz ilk ben geleceğim :rendeer:

Sağlık olsun :) Beklerim abicim yeni motörünle düşünmen yeter, arkadaşlar sağolsun yalnız bırakmadılar :rendeer: Çok güzel vakit geçirdim ama çok özlüyorum İzmir'i :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 ----------

Şşşşt hop nereye?.... :silent::silent::silent:

Otur len...Havalar soğuk... :p:p:p

Ayrıca imzana baktım da ''Mt huzur evi sakini'' diyo.... Bu SV ile pek bağdaşmadı sanırım.... :p:p:p:p

Niye sen bir dahakine gelmiyorsun sanırım korkma bu sefer yemekler benden :p Gerçekten misafirperverliğin ve güleryüzün için tekrar teşekkürler, bekliyorum İstanbul'a ona göre :rendeer:
Ama Alper Abi olmuyo böyle lütfen mani olmayalım geleceklere nitekim aynı yaş grubu sayılırız bizim de bir gözümüz toprağa bir ayağımız çukura bakıyo :mrgreen:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun. Maşallah.

Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
3 sayfa tebrik mesajı gelmiş,
cangiz abi ;
seni ayrıca bu nedenle bile tebrik etmek lazım.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
SAĞOLSUN DOSTLARIM demekki sevenlerim çokmuş :rendeer:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
hayırlı olsun baba anca gördüm buradaki başlığı geldiğimde denerim bakarız bakalım uçakmı :)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
anaa::sas:: benim motorun mavisi:)
abi hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanasın inşallah
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
cengiz abi hayırlı uğurlu olsun yeni motosikletin,kazasız belasız kullanmanı dilerim.bende ufaktan başladım yine :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
seni zaten bir ziyaret etmeyi düşünüyorum yakında, çok ayrı kaldık mustafa kardeş bir tire köfte yemeğe geleceğim :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sağol kardeşim ilk gezim senin oraya olacak havalar bir ısınsın :rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
teşekkürler arkadaşlar allah size daha iyilerini ve gönlünüzde olanı versin, kazasız belasız kullanmak nasip etsin :rendeer:

Sanırım hemen hemen aynı olan bir makina var arkadaşımda. Makinası SV650 makinası. Cagiva Raptor. Tabiri caizse köpek gibi gidiyordu. Biraz yakıyor ama hakkını da veriyor. Bu motorun deposu plastik mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst