- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #41
sağol yeşim kardeşim, izmirde görüşemedik seninle bir daha sefere söz ilk ben geleceğim :rendeer:
Şşşşt hop nereye?.... :silent::silent::silent:
Otur len...Havalar soğuk...
Ayrıca imzana baktım da ''Mt huzur evi sakini'' diyo.... Bu SV ile pek bağdaşmadı sanırım....