Aprilia Aprilia, zayıf ürün gamı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
Merhabalar;
Niye Aprilia Türkiye'ye sadece aşağıdaki 4 modeli getiriyor. Bir bilen varsa bu konuda bize açıklama yapabilir mi?
RSV 4 Factory € 23.340
RXV 4.5 € 11.500
SHIVER 750 € 8.500
SCARABEO 200 € 3.250

1 Race, 1 cadde, 1 cross ve 1 adet scooter.
Oysa avrupa ülkelerinde ki sitesine baktım, aşağıdaki linkten merak edenler kontrol edebilirler;
http://www.aprilia.com/en-US/Default.aspx

Race+Naked tarzı, 8den fazla ürün gamı,
Enduro ve Cross için 11 den fazla ürün gamı,
ve Scooter içinde yine 12 farklı model var.
Toplamda 30dan fazla ürün gamına sahipken (gözden kaçanlar vardır) neden ülkemizde sınıf olarak sadece 4 adet Aprilia vardır?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
Hocam haklısın, aşağıda scarabeonun teknik özelliklerini yazıyorum ve 2010 yılına ait modelde karbüratör kullanılıyor hala... nasıl scooter yakıt ekonomimize pozitif katkı sağlayacak... benim 2001 ile 2010 yakıt sistemi aynı. Böyle bir mantık olabilir mi?
Yazık...


SCARABEO 200*
Motor Tek silindir 4 zamanlı 4 sübaplı
Silindir Hacmi 180.8 cc
Max Güç 19 hp 8.250 rpm
Max Tork 17 nm 7.500 rpm
Besleme Karbüratör
Soğutma Sıvı ile
Debriyaj Otomatik kuru tip santrifujlu
Vites Değişken kayışlı aktarım sistemi
Arka Fren 220 mm disk ile*
Ön Fren 260 mm disk ile*
Jant Ölçüleri Ön: 16" x 2.5" Arka: 16" x 3"
Ön Lastik İç lastiksiz 110/80-16"
Arka Lastik İç lastiksiz 120/80-16"
Uzunluk 2.040 mm
Genişlik (En Geniş Yer) 720 mm
Aks Aralığı 1.391 mm
Sele Yüksekliği 810 mm
Kuru Ağırlık 154 kg
Yakıt Deposu 8 lt.*
En Yüksek Hız -
Egzost Çıkışı Euro 2 normlarında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst