Aprilia sr 50

deo

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gereksiz konular acıp durma bu kac oldu orda arama butonu var ara ordan
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Dostum ne oldu senin pocketbike? Alamadın sanırım.Bak benden sana tavsiye illa ki böyle birşeye binerim diyorsan tornet denilen alete bak.Far,el marşı vs de var.Ama görüntüsü çocukların bindiği scooter üstüne 50 cc motor koymuşsun gibi.Anladığım kadarı ile ehliyetin yok.Güzel bir bisiklet alıp üstüne motor kiti de takabilirsin.(80 cc motor kiti takarsan gerçekten mükemmel olur.)
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
114
Dostum ne oldu senin pocketbike? Alamadın sanırım.Bak benden sana tavsiye illa ki böyle birşeye binerim diyorsan tornet denilen alete bak.Far,el marşı vs de var.Ama görüntüsü çocukların bindiği scooter üstüne 50 cc motor koymuşsun gibi.Anladığım kadarı ile ehliyetin yok.Güzel bir bisiklet alıp üstüne motor kiti de takabilirsin.(80 cc motor kiti takarsan gerçekten mükemmel olur.)

Tornet mi :queen: Yok ben Almıştım Midibikeyi Adam Bir kaç sorununun olduğunu söleyince son anda vazgeçtim Ve Aprilia sr 50 ile başlangıç yapacağım Nisanda İstanbuldan Alacağım O yüzden yardım istiyorum Ben Ben e-motorla başlangıç yaptıydım zaten Benzinliye geçeceğim...

Teşekkürler :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:03 ----------

Dostum ne oldu senin pocketbike? Alamadın sanırım.Bak benden sana tavsiye illa ki böyle birşeye binerim diyorsan tornet denilen alete bak.Far,el marşı vs de var.Ama görüntüsü çocukların bindiği scooter üstüne 50 cc motor koymuşsun gibi.Anladığım kadarı ile ehliyetin yok.Güzel bir bisiklet alıp üstüne motor kiti de takabilirsin.(80 cc motor kiti takarsan gerçekten mükemmel olur.)

Babam alıcak kendine bende boş bir alanda ara sıra alıştırmalar yapacağım aprilia sr 50 ile:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst