sportcity aslında benim çok beğendiğim bir modeldi ,yamaha xmax ımı alırken ikisi arasında çok gidip gelmiştim,izmirde kaç kişide var bilmiyorum ama birtanesini motostopta görmüştüm 2008 yılında,italyada hala 300cc lik olanı üretiliyor,keşke türkiyeye yeniden gelse