Aprilia Aprilia Sportcity 250 ie

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
2008 yılında türkiyeye 8 adet getirilen sportcity 250 ie sahibi arkadaşlar bu başlığı okurlarsa burada tanışabiliriz.Ben murat arslan düzceden.Diğer 7 motorun sahibi kimler acaba?
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
sportcity aslında benim çok beğendiğim bir modeldi ,yamaha xmax ımı alırken ikisi arasında çok gidip gelmiştim,izmirde kaç kişide var bilmiyorum ama birtanesini motostopta görmüştüm 2008 yılında,italyada hala 300cc lik olanı üretiliyor,keşke türkiyeye yeniden gelse
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst