- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
yok anlıyorumda işte pc başında bitarafımı büyütmek daha güzel oluyo![]()
yok anlıyorumda işte pc başında bitarafımı büyütmek daha güzel oluyo![]()
Emrahım işte orjinaline benzemeye başlamış...
Gökhanın dediği gibi ucu biraz eğik olmuş galiba...
Hele bide granajlar boyanıp toparlandı mı....Offffff..Valla tadından yenmez..