aprilia rs50 Exrema yeni egzoz :D:D

Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
bu eski hali sonra ne kadar da çirkinmiş:D

image050nm5.jpg




buda yeni hali üzerinde grenajlar yok boyicaz die cıkardık zımparalıyoruz

image128dh2.jpg


eeeeeke0.jpg
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Motor gercek egsozuna kavusmus ve cok guzel olmus abım ya sesı nasıl ??? su boyayı atında 2hafta sonra ınsallah ıstanbuldasınız abım ...
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
tiger-devil türü bişey taksan daha şık dururdu bence
arkadaşım bunların orjinalleri böle o yüzden böle yaptık orjinaline benzetmeye calıştık yani :)

Motor gercek egsozuna kavusmus ve cok guzel olmus abım ya sesı nasıl ??? su boyayı atında 2hafta sonra ınsallah ıstanbuldasınız abım ...
saol kardeşim sesi de güsel oldu. inşallah boyayı bi atalım da gelicez:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
emrah abi önce bana 151rs egsozu aldım onu takıcam dedi şaşırmıştım valla:mrgreen:
ama bu güzel olmuş sesini bilmiyorum ama görünümü 151rs ninkinden güzel seside iyi çıkıyodur kanımca:cherry:
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
emrah abi önce bana 151rs egsozu aldım onu takıcam dedi şaşırmıştım valla:mrgreen:
ama bu güzel olmuş sesini bilmiyorum ama görünümü 151rs ninkinden güzel seside iyi çıkıyodur kanımca:cherry:
rs151 ekzoz'unu verdik bunu aldık onun yerine biraz kara gectik bu ekzoz 179 euro :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
ses böyle çok güzel oldu düşük devirlerde hiç ses yok neredeyse :)
ama devir saati 5000 i geçince devir sesi çok iyi geliyor sonuçta iki zamanlı :p
Birde boyayı yaptıkmı bikaç yıl daha çıkarmam elimden :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
bende öyle tahmin etmiştim:cat: fikir güzel,tebrik ederim güzel çalışma:)

Üzerindeli motor 50 cc idi :)
Parçasını alsam bile en fazla 2 ay dayanıyordu bana :queen:
Böyle güzel oldu parça sorunu yaşamıyorum eskisinden çok daha güçlü ve hızlı ayrıca :)
140-150 yapıyo buda yeter :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çok ii olmuş yaa
orjinal gibi durmuş abi, dieri neydi öle
ama sanki biraz yukarı bakıyor, kuyruğu takta öle yorum yapalım:p
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
çok ii olmuş yaa
orjinal gibi durmuş abi, dieri neydi öle
ama sanki biraz yukarı bakıyor, kuyruğu takta öle yorum yapalım:p

Bak yeni fark ettim :)
Olsun gökhan yamulturuz az aşağı doğru eksozu buldum ya gerisi kolay :queen:
Şu elektrik tesisatını çekicek bir arkadaş olsa çok daha kolay olcak ama neyse onuda kendimiz yapıcaz gibi gözüküyo ( en sevmediğim iş elektrik tesisatı çekmek ) :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bak yeni fark ettim :)
Olsun gökhan yamulturuz az aşağı doğru eksozu buldum ya gerisi kolay :queen:
Şu elektrik tesisatını çekicek bir arkadaş olsa çok daha kolay olcak ama neyse onuda kendimiz yapıcaz gibi gözüküyo ( en sevmediğim iş elektrik tesisatı çekmek ) :queen:

sana katılıyorum elektrik tesisatından nefret ediyom..
egsoz solucan egsozun son susturucusuna benziyo yinede güzel durmuş emeğe saygı..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bak yeni fark ettim :)
Olsun gökhan yamulturuz az aşağı doğru eksozu buldum ya gerisi kolay :queen:
Şu elektrik tesisatını çekicek bir arkadaş olsa çok daha kolay olcak ama neyse onuda kendimiz yapıcaz gibi gözüküyo ( en sevmediğim iş elektrik tesisatı çekmek ) :queen:

istersen kompe çıkma 115 tesisatı baktırıyim:wiinkk:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
istersen kompe çıkma 115 tesisatı baktırıyim:wiinkk:

Gökhan tesisat varda kontak kabloları falan filan anladın işte onları bulmak sonra elciklerdekidüğmeleri ayarlamak çoook zor geliyo be abi :)

sana katılıyorum elektrik tesisatından nefret ediyom..
egsoz solucan egsozun son susturucusuna benziyo yinede güzel durmuş emeğe saygı..

Orjinallerde de böyle ekzoz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilmiyosya ondan zor geliyo üşendiğimizdende yapasımız gelmiyoo..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst