Sevgili Metal kardeş,sen RS 50 yi türkiye'de nasıl buldun?Bende almayı planlıyorum .Yeni başlıyacağım ancak umarım altımda ufak kalmaz.(1.95cm,100kg)MeTaL' Alıntı:Güzel bir alettir benim vardı. 4,5 ile 6,5 arası değişebiliyor ve modifiyeye yatkın ve uygun bir alet, çok kalite olmasının yanı sıra torku düşüktür ama tabii piyasadaki diğer 50 cc lere oranla Aprillanın RS 50 modeli onlara 5 basar. Fiyatı çok yüksek ama o fiyata onu alacağıma CBR 125 almayı tercih ederim neredeyse fiyatları başa baş. Kasası büyüktür evet küçük bir motor değil ve kalitesi mükemmeldir...
Snana ufak kalabilir.Sevgili Metal kardeş,sen RS 50 yi türkiye'de nasıl buldun?Bende almayı planlıyorum .Yeni başlıyacağım ancak umarım altımda ufak kalmaz.(1.95cm,100kg)
Ewet takilabiliyor.MeTaL PEKİ CBR 125'E DAHA KALIN LASTİK TAKILMA İMKANI VAR MI?
Arkadaşlar yabancı sitelerde dolaşırken Aprilia'nın RS 50 Replica modelini gördüm.Resimler falan da vardı.Adamın altında hiç küçük de durmuyordu.Bilen var mı bu motoru?
r:normalde burada bir link vermiştim ama malesef yanlışmış o yüzden sildim
r:
Aprillia RS50 nin kasasıyla Derbi GPR 125 R kasaları birebir aynıdır.Sadece motorları farklıdır.Derbide yamaha motoru vardır.Aprillia kendi motorunu kullanır
Benimkisi 94 model Aprilia Rs50 extrema modeli
Kasa farklı yani
![]()
Dostum bak sana 2005-2006 model aprillia rs50 ile Derbi GPR125R fotolarını ekliyorum ayrıca forum içinden birde link vericem biz bu konuyu Derbi gpr 125r topicinde konustuk cok.Kasalar rs50 ile gpr125r kesinlikle aynı kafa grenajında ufak bı fark var o kadar.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/42746-derbi-gpr-125-racing-kullanicilari-4.html
![]()
![]()
![]()