Aprilia RS 50

Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
Arkadaşlar yabancı sitelerde dolaşırken Aprilia'nın RS 50 Replica modelini gördüm.Resimler falan da vardı.Adamın altında hiç küçük de durmuyordu.Bilen var mı bu motoru?
 
Katılım
30 May 2005
Mesajlar
41
Motosiklet adamın altında küçük kalmıyordur ama motor motosikletin altında küçük kalıyor olabilir :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Güzel bir alettir benim vardı. 4,5 ile 6,5 arası değişebiliyor ve modifiyeye yatkın ve uygun bir alet, çok kalite olmasının yanı sıra torku düşüktür ama tabii piyasadaki diğer 50 cc lere oranla Aprillanın RS 50 modeli onlara 5 basar. Fiyatı çok yüksek ama o fiyata onu alacağıma CBR 125 almayı tercih ederim neredeyse fiyatları başa baş. Kasası büyüktür evet küçük bir motor değil ve kalitesi mükemmeldir...
 
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
MeTaL PEKİ CBR 125'E DAHA KALIN LASTİK TAKILMA İMKANI VAR MI?
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
RS 50

MeTaL' Alıntı:
Güzel bir alettir benim vardı. 4,5 ile 6,5 arası değişebiliyor ve modifiyeye yatkın ve uygun bir alet, çok kalite olmasının yanı sıra torku düşüktür ama tabii piyasadaki diğer 50 cc lere oranla Aprillanın RS 50 modeli onlara 5 basar. Fiyatı çok yüksek ama o fiyata onu alacağıma CBR 125 almayı tercih ederim neredeyse fiyatları başa baş. Kasası büyüktür evet küçük bir motor değil ve kalitesi mükemmeldir...
Sevgili Metal kardeş,sen RS 50 yi türkiye'de nasıl buldun?Bende almayı planlıyorum .Yeni başlıyacağım ancak umarım altımda ufak kalmaz.(1.95cm,100kg)
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
23
foto_mod_pg_706_1108480086.jpg


Beyler, Aprilia RS 50 2006'da Türkiye'de olacak mı?

Olursa fiyatı 5, 6 Lirayı geçer mi sizce?

50cc'lik Racing kategorisinde Yamaha TZR 50 de var;

2006_TZR_Photo_01_tcm26-89846.jpg


http://www.yamaha-motor-europe.com/products/gearbox_50cc/index.jsp
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bende rs 50 var alıcı olan varsa gorusebılırım modelı 93 trafiğe cıkıs tarihi 94 suan grank kolu bozuk komurlukte 2 yıldır yatıyo
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
arkadaşlar ; yamaha tzr daha bi şekilli :) ama rs 50 de tzr de Türkiye de yok diye biliyorum :)
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tzr 50 cbr 125 kadar bişey rs 50 rs 125 gibi daha genıs kasası var ve turkıyede yok degıl suan benım elımde var rs 50 :mrgreen: tzr de var arkadasımda bu arada :) vede rs 50 yı resımde goruyosunuz
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Aprilia rs 50 ben buldum birtane tekirdağ'da satılık 2001 veya o civarda bir şey modeli.2000ytl civarında fiyat istiyordu.Muhtelif ilan sitelerine bakın sizde bulursunuz ama lastikleri harbiden çok ince.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
Arkadaşlar yabancı sitelerde dolaşırken Aprilia'nın RS 50 Replica modelini gördüm.Resimler falan da vardı.Adamın altında hiç küçük de durmuyordu.Bilen var mı bu motoru?

:pr:normalde burada bir link vermiştim ama malesef yanlışmış o yüzden sildim:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
95
arkadaşım senin verdiğin linkteki motosiklettle yukardaki resim uyuşmuyo nasıl iş bu hangisi rs50 benim bildiğim yukardaki resim doğru olması lazım ama emin değilim sallamasyon bilgi vermek istemiyorum:)
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pr:normalde burada bir link vermiştim ama malesef yanlışmış o yüzden sildim:pr:



Avatarımdaki resim rs50 dir sallamasyon falan değil aksini idda eden aprilia rs 50 nin 94 modeline bakabilir hala da inanmıyosa gelsin motoru görsün suan bende duruyo
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Eee tek benmiyim sitede RS50 si olan :)
Zaten türkiyede de başka RS50 görmedim ya neyse :p
Belki bir arkadaş daha bulurum kendime :queen:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Aprillia RS50 nin kasasıyla Derbi GPR 125 R kasaları birebir aynıdır.Sadece motorları farklıdır.Derbide yamaha motoru vardır.Aprillia kendi motorunu kullanır
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Benimkisi 94 model Aprilia Rs50 extrema modeli :)
Kasa farklı yani

dsc00137jf3.jpg

Dostum bak sana 2005-2006 model aprillia rs50 ile Derbi GPR125R fotolarını ekliyorum ayrıca forum içinden birde link vericem biz bu konuyu Derbi gpr 125r topicinde konustuk cok.Kasalar rs50 ile gpr125r kesinlikle aynı kafa grenajında ufak bı fark var o kadar.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/42746-derbi-gpr-125-racing-kullanicilari-4.html

[img=http://img242.imageshack.us/img242/7451/bikepics710803fulljx4.th.jpg]

[img=http://img255.imageshack.us/img255/4889/bikepics1126104800hy3.th.jpg]

[img=http://img263.imageshack.us/img263/6721/bikepics1224075800nf6.th.jpg]
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Dostum bak sana 2005-2006 model aprillia rs50 ile Derbi GPR125R fotolarını ekliyorum ayrıca forum içinden birde link vericem biz bu konuyu Derbi gpr 125r topicinde konustuk cok.Kasalar rs50 ile gpr125r kesinlikle aynı kafa grenajında ufak bı fark var o kadar.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/42746-derbi-gpr-125-racing-kullanicilari-4.html


bikepics710803fulljx4.jpg

bikepics1126104800hy3.jpg

bikepics1224075800nf6.jpg

Biliyorum cihan derbi konusunuda takip ediyorum Rs50 başlığında benden başka kimse olmadığı için diğerlerine bakıyorum yani :p
Bu arada sadece Rs50 ile derbi benzemiyor Gilera da yeni modelinde aynı kasayı kullanıyor hatta motoruda yamaha üretiyor :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst