Aprilia rs 125 mi Rx king mi ?

Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
13
Arkadaşlar ben Rx king kullanıcısıyım aprilia rs 125 in kingden üstün yanı nedir almayı düşnüyorumda seriliği falan nasıl aynı gibi geldi bana :S
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bir kere aprilia görünüş olarak 10 basar.Ayrıca o klasmanda yine aprilia'dan hızlısı yok.İmkan varsa kesinlikle aprilia alınmalı:)
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
king güzel sağlam makinadır fakar,rs125 e tercih edilmez derim.ben gs yi aldığımda keşke rs alsaydım dedim
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
rx king 135 cc hızlı ve seri bi motosiklet fakat aprilia rs 125 daha atak ve daha hızlı exup sistemi farkı :) hem klasmanları da ayrı bu iki motorun ama rx kingin de hakkını yemeyelim tam bi show motoru

hepsinden daha iyisi cagiva mito:D
belli olmaz yarıştırmak lazım :mrgreen:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
rx king 135 cc hızlı ve seri bi motosiklet fakat aprilia rs 125 daha atak ve daha hızlı exup sistemi farkı :) hem klasmanları da ayrı bu iki motorun ama rx kingin de hakkını yemeyelim tam bi show motoru


belli olmaz yarıştırmak lazım :mrgreen:

rx king hakkında görüşlerine katılıyorum görünüş olarak insanı cezbetmesede-insanları şaşırtacak derecede güzel bir makina
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
13
teşekkür ederim zaten klasman olarak değil serilik açısından öğrenmek istemiştim saqolun :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hepsinden daha iyisi cagiva mito:D

New Agusta'yı yabana atma,
sonuç itibarı ile hepsı birer italyan,

ducatı,
aprılıa,
cagıva mıto,
new agusta,
mondıal,

bunların hepsı italyan klasmanındalar,,,

yarıstırmanın anlamı yok,

hepsıne kendı sınıfının üstün sıralarındalar...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
125cc (2 zamanlı) olan aprilia rs125 zaten oturuş ve yapı ve grenaj tarzı ile bir super sport tur 125 cc klasmanında yıllardır yarışır

135cc (2 zamanlı) olan yamaha rx king yabana atılacak bi motor değildir ama nekadar olursa olsun bir supert sport da değildir daha çok rüzgar alır daha aerodinamiği bi commuter olarak yapılmıştır aprilia karşısından hem tip hem sürat hem + sıvı soğutma olmadığı için karşılaştırmak pek uygun görülmez
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
New Agusta'yı yabana atma,
sonuç itibarı ile hepsı birer italyan,

ducatı,
aprılıa,
cagıva mıto,
new agusta,
mondıal,

bunların hepsı italyan klasmanındalar,,,

yarıstırmanın anlamı yok,

hepsıne kendı sınıfının üstün sıralarındalar...

Mondial mi?
Ayrıca mv agusta olcaktı :)
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Tabiki bunları karşılaştıran adam konfora yol tutuşuna önem vermez.sadece serilik istiyorsan RS
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bildiğin çinli mondialden bahsetmiyor, aslı italyan olan mondial

mondial1ti1.jpg
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Aprilia rs 125 görünüş itibariyle çok güzel bir motor ve italyan olması da cabası:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
serkanadh13 saydiklarin arasinda aprilia disinda 125 cc olan ve 2 zamanli olan motor yok..

dolayisiyla benim soledigim 2t 125cc klasmaninda bence en iyisi cagiva mitodur..
ne aprilia dir ne de derbi dir..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Mito güzel olabilir ama Rs almak mantıklısı..
97 model mitolar 7 vites vede gerçekten hızlı olmasına rağmen şimdiki mitolar rsler karşısında boynunu büküyorlar :)
YUrt dışı forumlarda okuduklarım böyle en azından
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yok zaten benim kastettigim sadece hiz degil di..
dizayn olarak benim daha cok hosuma gidiyo..
:))
o yuzden bence yazdim orada..
ama teknik kisminda senin sozun gecerlidir:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst