Aprilia RS 125 En iyi dizany ödülünü kazandı.

Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
Gerçekten de hakediyor...Dizaynı müthiş.Ama scooter da Peugeot Geopolis 1.liği haketmiyor bence...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
hastasıyım ulen bu motorun sesını cok merak edıyorum nasıl cıkıyor acaba 125cc 29,5 beygır 130 kg cok deli bir motor sahıbındende sıfırları var 8000 tl param olsa gıder alırım dusunmem bıle ancak ıkı zamnlı oldugu ıcın bakımına cok dıkkat edılmesı gerekıyor...
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
336
benim elime gecicek en yakın zamanda videomu paylasıcam sizlerle :) RS 125 hastalıgı basladı bendede :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst