Aprilia Pegaso İE

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
Merhaba arkadaşlar,

Motosiklet.net gercekten bir harika, bu site sayesinde alicağım motorlara, yapılması gereken bakım ve tamirler hakkında cok bilgiler edindim ama daha da önemlisi bir cok dost la karşılaştım.
Bu yüzden sizine artiçi ve camp malzemeleri le önümüdeki ay ege, akdeniz, orta anadolu turuna cıkmak icin, iki ay evvel aldıgım 2002 Aprilia Pegaso i.e ila taniştırmak istiyorum.

Tur icin kendimizden cok bi cok fedarlıklar ederek 45 gün ayırdık.
Eski mesleğimden dolayı, rotadaki önemli ören yerlerini (turistk yerleri) tanıdığımdan ana yola uymayarak, iki şehir arasındakı en işlek yoldan kacarak şu şekil yollarda gitmek istiyoruz.
R0011080.jpg

R0011076.jpg



Pegi yi 24000 km de aldım.

Özellikleri
Motor Hacmi 651.80 cc
Motor 1-silindir, 4-zamanlı
Max.güç 47.00 HP (34.3 kW) / 6500 RPM
Max.tork 58.00 Nm / 6250 RPM
Sıkıştırma oranı 9.1:1
Çap x strok 100.0 x 83.0 mm
Yakıt sistemi Elektronik enjeksiyon
Ateşleme Elektronik
Çalıştırma Elektrik
Soğutma Su soğutma
Şanzıman 5 vites
Uzunluk 2180 mm
Genişlik 880 mm
Yükseklik 1260 mm
Koltuk yüksekliği 817 mm
Dingil aralığı 1480 mm
Kuyruk 111 mm
Ön lastik 100/90-19
Arka lastik 130/80-17
Ön fren 300 mm çift disk, yalan :)
Arka fren 270 mm disk
Yakıt tankı 21 lt
Boş Ağırlık 175 kg
Max Ağırlık 355 kg

Motorun Toplam ağırlığı 355 kg (hersey dahil 355 kilo yu gecmiceksin)
artıcım ile ben giyindikten sonra 145 kilo yuz kim ne kadar karıştırmayın, geri kalan 20 kiloyu az biraz gecerek Mayısın başında, canakkaleye dogru yola İstanbuldan cıkacağız.

tur icin motorda yapılan hazırlıklar:

Sübab ayarı,
Fren balataları,
Yağ dejişimi,
Hidrolik yağ,
emisyon ayarı,
İridium Buji
K&N yağ ve hava flitresi,
Yeni zincir ve dişliler

unutmadan motoru bir de boyadım :p
MAD MAX diye bir film vardi 80 lilerin ortasinda, mel gibson nin kulandığı üstü toz kaplı mat siyah bir araba yı hatırlarmısınız?
hep onun gibi -idiği güdüğü- belirsiz tozlu mat-siyah bir aracım olsun istiyordum, kulandığım arabalarıma yapmadığımı Pegasoya yaptım :cherry:

resimlerde güneşten biraz parlasada rengi siyah deyil o sadece KAARA :)

R0011016.jpg

R0011055.jpg

R0010977.jpg

R0011000.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güle güle gez. Bunu sadece bu program için mi aldın, bir de 750'n varmış çünkü?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
owwwwwwwwww
feciymiş bu güle güle kullan
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
inşallah, acıkcası az da heycanlı deyilim, hic cadırda yatmadım, camp yapmadım ve bu kadar uzun süre yollda kalmadım.
diyer kawasaki 24 yaşında yaşlı ve huylu bir hanımefendi :) onunla cesaret edemedim doğrusu. kendisi şu an almanyada bi ahırın icinde demontaj edilmiş bir sekilde mumyalanmiş uyuyor.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
hayırlı olsun.benim de istediğim motorlardan biri.kullandıkça yorumlarını bekliyorum.servisi kim?memnunmusun?servis maliyeti?
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
Servis????
Yedek parca temini???
efendim :) ???

yok öyle birseyler, varsa bile gideni tanımıyorum. sen bu tür motorları tanıyan bi "usta" buluyorsun.... o da yapıyor yapabildigi kadar.
parcalar ve fiat konusuna gelince, BMW nin parcaları daha ucuz desem yeter galiba :(
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
boşuna f 650 gs ya da cs yi tercih etmiyorum demekki:)sen üzül ben güleyim.şaka şaka.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
şimdiye kadar uzmedi beni ama tura cıkamdan belli olmaz.
bahsettıgım "bakım" icin 550 ytl harcadım bu güne kadar.
ama dün bi 650 gs nin yanından TEMde vııın diye gectim. uyuyordu arkadaş galiba :p
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
şimdiye kadar uzmedi beni ama tura cıkamdan belli olmaz.
bahsettıgım "bakım" icin 550 ytl harcadım bu güne kadar.
ama dün bi 650 gs nin yanından TEMde vııın diye gectim. uyuyordu arkadaş galiba :p

endurocu ....dik yarışı yapmaz.sen uzun yola çıkacaksın.sabırlı ol ve yavaş git.(ben olsam zor geçerdin ama:mrgreen: )
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
kesinlikle, zaten motorun ayarları süraten yana yapılmadı.
zaten ne enduro nede endurocu otoyolda kendisini rahat hisetemez. bii hata idi oldu işte :p
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
özelden email adresini yollayan arkadaşlar, bir resim sitesi üzerinden her an nerde olduğumuzu ve neler gördüğümüzü, başımıza neler geldiğini ve dertlerimizi izleyebilirler.

abiiii şu teknoloji acaip yaaa... :queen:

"big brother is watching you!" :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar,

Motosiklet.net gercekten bir harika, bu site sayesinde alicağım motorlara, yapılması gereken bakım ve tamirler hakkında cok bilgiler edindim ama daha da önemlisi bir cok dost la karşılaştım.
Bu yüzden sizine artiçi ve camp malzemeleri le önümüdeki ay ege, akdeniz, orta anadolu turuna cıkmak icin, iki ay evvel aldıgım 2002 Aprilia Pegaso i.e ila taniştırmak istiyorum.

Tur icin kendimizden cok bi cok fedarlıklar ederek 45 gün ayırdık.
Eski mesleğimden dolayı, rotadaki ana ögren yerlerini (turistk yerleri) tanıdığımdan ana yola uymayarak, iki şehir arasındakı en işlek yoldan kacarak şu şekil yollarda gitmek istiyoruz.



Pegi yi 24000 km de aldım.


Motorun Toplam ağırlığı 355 kg (hersey dahil 355 kilo yu gecmiceksin)
artıcım ile ben giyindikten sonra 145 kilo yuz kim ne kadar karıştırmayın, geri kalan 20 kiloyu az biraz gecerek Mayısın başında, canakkaleye dogru yola İstanbuldan cıkacağız.

tur icin motorda yapılan hazırlıklar:

Sübab ayarı,
Fren balataları,
Yağ dejişimi,
Hidrolik yağ,
emisyon ayarı,
İridium Buji
K&N yağ ve hava flitresi,
Yeni zincir ve dişliler

unutmadan motoru bir de boyadım :p
MAD MAX diye bir film vardi 80 lilerin ortasinda, mel gibson nin kulandığı üstü toz kaplı mat siyah bir araba yı hatırlarmısınız?
hep onun gibi -idiği güdüğü- belirsiz tozlu mat-siyah bir aracım olsun istiyordum, kulandığım arabalarıma yapmadığımı Pegasoya yaptım :cherry:

resimlerde güneşten biraz parlasada rengi siyah deyil o sadece KAARA :)

İstanbul yazmışsın ama klavyen ve aksanın karışık :) 750'n almanyada ahırda:) Yurtdışında mısın?

MadMax, beni dünyanın sonu hakkında endişelenmem gerekebileceği fikrini uyandıran o müthiş film. Gençtim tabii o zamanlar :) Ama sen yazmadan o fikri, çağrışımı uyandırmadı bende aprilian?

Merhaba arkadaşlar,

Motosiklet.net gercekten bir harika, bu site sayesinde alicağım motorlara, yapılması gereken bakım ve tamirler hakkında cok bilgiler edindim ama daha da önemlisi bir cok dost la karşılaştım.
Bu yüzden sizine artiçi ve camp malzemeleri le önümüdeki ay ege, akdeniz, orta anadolu turuna cıkmak icin, iki ay evvel aldıgım 2002 Aprilia Pegaso i.e ila taniştırmak istiyorum.

Tur icin kendimizden cok bi cok fedarlıklar ederek 45 gün ayırdık.
Eski mesleğimden dolayı, rotadaki ana ögren yerlerini (turistk yerleri) tanıdığımdan ana yola uymayarak, iki şehir arasındakı en işlek yoldan kacarak şu şekil yollarda gitmek istiyoruz.



Pegi yi 24000 km de aldım.


Motorun Toplam ağırlığı 355 kg (hersey dahil 355 kilo yu gecmiceksin)
artıcım ile ben giyindikten sonra 145 kilo yuz kim ne kadar karıştırmayın, geri kalan 20 kiloyu az biraz gecerek Mayısın başında, canakkaleye dogru yola İstanbuldan cıkacağız.

tur icin motorda yapılan hazırlıklar:

Sübab ayarı,
Fren balataları,
Yağ dejişimi,
Hidrolik yağ,
emisyon ayarı,
İridium Buji
K&N yağ ve hava flitresi,
Yeni zincir ve dişliler

unutmadan motoru bir de boyadım :p
MAD MAX diye bir film vardi 80 lilerin ortasinda, mel gibson nin kulandığı üstü toz kaplı mat siyah bir araba yı hatırlarmısınız?
hep onun gibi -idiği güdüğü- belirsiz tozlu mat-siyah bir aracım olsun istiyordum, kulandığım arabalarıma yapmadığımı Pegasoya yaptım :cherry:

resimlerde güneşten biraz parlasada rengi siyah deyil o sadece KAARA :)
İstanbul yazmışsın ama klavyen ve aksanın karışık :) 750'n almanyada ahırda:) Yurtdışında mısın?

MadMax, beni dünyanın sonu hakkında endişelenmem gerekebileceği fikrini uyandıran o müthiş film. Gençtim tabii o zamanlar :) Ama sen yazmadan o fikri, çağrışımı uyandırmadı bende aprilian?

Merhaba arkadaşlar,

Motosiklet.net gercekten bir harika, bu site sayesinde alicağım motorlara, yapılması gereken bakım ve tamirler hakkında cok bilgiler edindim ama daha da önemlisi bir cok dost la karşılaştım.
Bu yüzden sizine artiçi ve camp malzemeleri le önümüdeki ay ege, akdeniz, orta anadolu turuna cıkmak icin, iki ay evvel aldıgım 2002 Aprilia Pegaso i.e ila taniştırmak istiyorum.

Tur icin kendimizden cok bi cok fedarlıklar ederek 45 gün ayırdık.
Eski mesleğimden dolayı, rotadaki ana ögren yerlerini (turistk yerleri) tanıdığımdan ana yola uymayarak, iki şehir arasındakı en işlek yoldan kacarak şu şekil yollarda gitmek istiyoruz.



Pegi yi 24000 km de aldım.


Motorun Toplam ağırlığı 355 kg (hersey dahil 355 kilo yu gecmiceksin)
artıcım ile ben giyindikten sonra 145 kilo yuz kim ne kadar karıştırmayın, geri kalan 20 kiloyu az biraz gecerek Mayısın başında, canakkaleye dogru yola İstanbuldan cıkacağız.

tur icin motorda yapılan hazırlıklar:

Sübab ayarı,
Fren balataları,
Yağ dejişimi,
Hidrolik yağ,
emisyon ayarı,
İridium Buji
K&N yağ ve hava flitresi,
Yeni zincir ve dişliler

unutmadan motoru bir de boyadım :p
MAD MAX diye bir film vardi 80 lilerin ortasinda, mel gibson nin kulandığı üstü toz kaplı mat siyah bir araba yı hatırlarmısınız?
hep onun gibi -idiği güdüğü- belirsiz tozlu mat-siyah bir aracım olsun istiyordum, kulandığım arabalarıma yapmadığımı Pegasoya yaptım :cherry:

resimlerde güneşten biraz parlasada rengi siyah deyil o sadece KAARA :)

İstanbul yazmışsın ama klavyen ve aksanın karışık :) 750'n almanyada ahırda:) Yurtdışında mısın?

MadMax, bende dünyanın sonu hakkında endişelenmem gerekebileceği fikrini uyandıran o müthiş film. Gençtim tabii o zamanlar :) Ama sen yazmadan o fikri, çağrışımı uyandırmadı bende aprilia'n?
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun.... inşallah yakından göreceğiz... bekliyoruz...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
:queen:

cook haklsın necropolis, yeni geldim ve bu yeni klavye kendimi cok acemi hissetririyor.
bu ara: onun adı gercekten örenyeri dir, ögrenyeri daha mantıklı gelsede sana. fakat bundan başka bir sürü imlahatası daha var, galiba.
isim ilginç, akropolis=yaşayanlarım kenti, necropolis ise yaşamayanların=mezarlıkların adı. Türkiyedeki en büyük antik necropolis, pamukkale.
yer istanbul demişsin, memleket Denizli mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen:

cook haklsın necropolis, yeni geldim ve bu yeni klavye kendimi cok acemi hissetririyor.
bu ara: onun adı gercekten örenyeri dir, ögrenyeri daha mantıklı gelsede sana. fakat bundan başka bir sürü imlahatası daha var, galiba.
isim ilginç, akropolis=yaşayanlarım kenti, necropolis ise yaşamayanların=mezarlıkların adı. Türkiyedeki en büyük antik necropolis, pamukkale.
yer istanbul demişsin, memleket Denizli mi?

:) Necropolis'i Türkçeye mezarlık olarak çevirmek arkeologların yaptığı bir yanlış:) Mezarlık mezarların olduğu yer, necropolis ise yaşamayanların şehri, bakın fark var :)

İşin aslı adımdan (necdet) ve işimden (patolog) esinlenerek seçtiğim ve uzun yıllardır kullandığım bir nick:)

Zevkli bir tur yaparsınız umarım.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
teşekkür ederim :rendeer:

bu ara Pegaso hakkında bilgisi, tecrübesi olan varmı arkadaşlar?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst