- Katılım
- 14 Eyl 2006
- Mesajlar
- 5,631
OOOOhaaaa diyorummm başka da demiyorummmm.
işte bende onu diyorum :mrgreen:
OOOOhaaaa diyorummm başka da demiyorummmm.
sisybar a dikkat etmek lazım nasıl bişey onlar öle yhaa.
Babocan paşamın dediği sisibar ya..Tabi ekzost da felaket:cyclopsanDaha ilginci onlar sisibar değil Egzost.