Apartman Gidon

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
kötü örnek dahada kötüsü bizden biri bunu yapmak isterse mazallah mazallah yapmayın
:cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sadece otobanda kullanır şehiriçinde imkansız dönemez şaşırmış arkadaş kendi haline bırakın.:p
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Bu adam seri katil
Hava cok sıcaktı
O kadar sıcaktı elciklere eli yapışmıştı
Tam o sırada polis yolu kesti "eller yukarı dedi"
Ve gidon uzayıverdi :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Rüzgara göğüs germiş hey yavrum kim tutar seni.... Ayrılda gel ayrılda be oğlum.. :cherry:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
bune beee...
hehehe
şaane be eksozların sonu görünmüyo bu arada allah bilir nereye kadar gidiyo
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Fazla film seyretmiş bu arkadaş

Ayrıca iyiki boyu 2 metre degil o zaman gidon nerde olur allah bilir :silent:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
5
bu herif bence bi kereye mahsus binmiştir ona,uğraşılır mı kardeşim yaaa:mrgreen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
ya bu adamın eline kan gitmez be elleri ağrırki ne öle ama iğrenç yani çok gereksiz ....
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Uzun boylu Halil ibrahim vardı önceden tv lerde boy gösterirdi heralde onun için yapılmış (ustası) test sürüşü yapıyım demiş ama objektiflere yakalanmış zuhahaha:queen:
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Adamın daha kısa boylu bi kankası varmış paso motosikletini istiyomuş buda vermek istemesede bindiriyomuş sonra böyle bi çözüm bulmuş.Kankası o günden beri motosikletini istemiyomuş.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
:mrgreen: :mrgreen: yok artık daha neler:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
bence bu eleman uzun süre savaş esiriğidi ve artık elleri yükarda alışkanlık olunca motosiklete anca böyle binebiliyo:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst