APARTMAN DA OTURANLAR NASIL GÜVENLİK ÖNLEMİ ALMALI ?

Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
kadıköy gibi bir yerde adamlar 1200lük motorlarını kitleyip branda çekiyorlar. onlara birşey olmuyorda benim kine mi oalcak diye düşünme.
her an herşey olabilir. hırsızlara güvenilmez. otopark düşün hocam.
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Biraz masraflı olacaktır ama kapalı otopark iyidir.
Yağmurda, karda ıslanmaz, çalınma riski daha düşük vs.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Adamlar niyet etti mi makasla geliyorlar.
İstediğin kadar zincirle, kilitle, branda çek..

Bana kalırsa güçlü akustik bir ses ile motorun bağırması lazım. Siren.
Bu siren hoparlörünü çalınma anında adamın vurup kıramayacağı hatta göremeyeceği sele altı gibi bir yere sabitlemek lazım..
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
45
internette kapali kasa kamyonetin arkasinda paket jenerator ve canta kaynagi ile gelip zincir kilidi saniyeler icinde kaynakla kesen var... kapali otopark her zaman daha emniyetli eger imkan varsa

saygilarimla
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Mümkünse otopark bulup anlaş dostum

Az para değil 75-100 tl ama kafan rahat olur

Helegene istanbulda.

Ben ufak bir ilcedeyim bu yaz 5-6 motor çalındı.

Arsizlarin ne zaman ne yapacağı belli olmuyor
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Mümkünse otopark bulup anlaş dostum

Az para değil 75-100 tl ama kafan rahat olur

Helegene istanbulda.

Ben ufak bir ilcedeyim bu yaz 5-6 motor çalındı.

Arsizlarin ne zaman ne yapacağı belli olmuyor

Ayda 100 tl desen yılda 1200 tl. Onun yerine 500 e kasko yaptır abus marka kilitle bi direğe bağla üstüne branda çek git yat.
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
17
Oturdugum yerde otopark bulamadim koyacak. Torium avm var gece koyarsam yabanci araçları gece cektiriyolar dedi guvenlik! Bende arka tekerden zincirle elektrik direğine ondende alarmli disk kilidi ile kitliyom vanasini kapiyom, direksiyonu kitliyom, vs maksat niyeti varsada calmaya ugrastirmak olsun en azindan. Tabi hirsiza kilit dayanmaz ama yapcak birşey yok 😁
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
bir ara direk işini bende yapıyordum, zabıta geldi, al bunu burdan dedi, bir daha görürsek keser alır götürürüz dedi.. :))))
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
104
Arkadaşlar, arka tekerlekten bağlamanızın özel bir sebebi var mı?
Ben ön tekerlekten zincirliyorum elektrik direğine. Abus marka zincir olduğu için başka yere giderken taşıyamıyorum yanımda, bu yüzden Abus disk kilidini de misafir gittiğim yerlerde park edince kullanıyorum.
Zabıta ile ilgili bir problemim olmadı ama geçen gün elektrik direğini boyamışlar, allahtan motor yoktu o anda, sadece zincire biraz boya damlatmışlar...
 
Katılım
6 Nis 2015
Mesajlar
140
kasko fiyatları yüksek, grade 80 zincir ve kilit, abus alarmlı disk kilidi. branda diyorum...
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
104
Honda NC750x için 1400 küsür TL ödedim kasko olarak ama seneye hasarsızlık indirimi gelecek. Ayrıca birkaç sene sonra tecrübe indirimi de oluyormuş...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst