aparat küçük bir kaza yapmış (durumu iyi)

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
aparat (cem) az önce barbaros bulvarında kaza yapmış. konuştuk durumu iyi bileğinde bi ağrı varmış doktora gidiyodu. kaskımın gözünü seviyim dedi başını fena çarpmış çünkü
motorun ön kısım hasar görmüş detaylı bilğiyi kendisi verecektir.

geçmiş olsun cem en kötü kazan olur inşallah:rendeer:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Çok büyük geçmiş olsun.Bu günlerde nedir bu durum anlayabilmiş değilim.Kaza yapmak için herkes sıraya girmiş sanki:salut::salut::salut:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Gıyaben geçmiş olsun :rendeer: İnşallah önemli bir sorun yoktur.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Cem Kardeşim,
Çok geçmiş olsun.
İyi haberlerini bekliyoruz.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
merak etme korkulucak bişi yok dedi yunuslarla motoru biraz düzeltmişler çalıştırmış doktora gidyorum diyodu
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bende konuştumm... sesi biraz acılı geliyor.. sol bileğinde sorun varmış arabaya toslamamak için kendi yatırmış makineyi...

Kötüye bişi olmaz :cherry::cherry:

okadarda dedim takma kaskı diye ama dinlemedi :p
ona bişey olmaması sevindirici motoruda toparlar inşallah kısa sürede :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
geçmişolsun arkadaşımıza umarım ciddi bişeyi yoktur..bugünde ben bi kaza gördüm ya çok kötüydü yaa..binmeye korkuyorum artık...:pale:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
şindi konuştum bilek şişik hastanede kontrole gidiyor motor ön taraf gidik dedi:rendeer:

tabi abi adamın arkasından bu kadar konuşulursa nazar değdi koçuma :pr:

bende konuştumm... sesi biraz acılı geliyor.. sol bileğinde sorun varmış arabaya toslamamak için kendi yatırmış makineyi...

Kötüye bişi olmaz :cherry::cherry:

böyle deme be poyraz arkadaşıma :salut::salut::salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
87
Basta kendisi ardindan hepimize gecmis olsun arkadaslar. :rendeer:
Durumunun iyi olmasi gercekten cok sevindirici.
Allah daha acı kaza belâ yasatmasın hicbirimize... :)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Cem Kardeşimize geçmiş olsun, tekrarından saklasın:rendeer: Kazanın ayrıntısını kendisinden bekliyoruz:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst