- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
- Konu Yazar
- #1
aparat (cem) az önce barbaros bulvarında kaza yapmış. konuştuk durumu iyi bileğinde bi ağrı varmış doktora gidiyodu. kaskımın gözünü seviyim dedi başını fena çarpmış çünkü
motorun ön kısım hasar görmüş detaylı bilğiyi kendisi verecektir.
geçmiş olsun cem en kötü kazan olur inşallah:rendeer:
motorun ön kısım hasar görmüş detaylı bilğiyi kendisi verecektir.
geçmiş olsun cem en kötü kazan olur inşallah:rendeer: