APACHE vs. YBR 125

Katılım
28 May 2007
Mesajlar
107
selamlar, 5 temmuzdaki A2 ehliyet sınavına girdim ve yazılıdan geçtim sıra direksiyon sınavında, gerçi motor kullanmayı bilmiyorum bu hafta onu öğrenecem ve ehliyeti aldıktan sonra motosiklet almayı düşünüyorum, normal olarak ilk motosikletim olacak:cherry: aklımda 2 model var biri yamaha ybr125 diğeri tvs apache, tvs in görüntüsü daha hoşuma gitti, arka lastik opsiyonel olarak büyük veriliyormuş, ybr nin motor hacmi küçük olduğundan daha az yakar heralde ama apache ile pek fark olacağını sanmıyorum, apache de suzuki motoru var diye duydum ama kasa hindistan, ybr tam japon, aslında gönlüm tvs e daha yakın:bounce: ama tvs in sağlamlığı konusunda ne bir fikrim ne de bir bilgim var, aldıktan sonra 2 gün yolda giden 3 gün serviste yatan bir motosiklet istemiyorum, ybr nin kalitesi ortada, apache yi alırsam aynı güvenle kullanabilir miyim acaba??? siz bende daha bilgili ve tecrübelisinizdir, sizce hangisini alırsam kafam rahat eder???
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aksine Ybr Apache'den fazla yakıyor..
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
101
ybr nin kalitesinden süphen olmasın apache yeni bi motor şansını denemek istiyorsan apache al yok sansı değilsen ybr den şaşma :queen::queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ybr sağlamlığını ispatladı ama apache kullanan arkaaşlardan da öyle ciddi bir şikayet duymadım:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
ybr yi kimse tartışmaz ama apache hyosung un 2 sene önceki hali gibi bence kafan rahat olsun ikiside hem az yakar hem uzun yol götürür sen içinde yatanı al
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
selamlar, 5 temmuzdaki A2 ehliyet sınavına girdim ve yazılıdan geçtim sıra direksiyon sınavında, gerçi motor kullanmayı bilmiyorum bu hafta onu öğrenecem ve ehliyeti aldıktan sonra motosiklet almayı düşünüyorum, normal olarak ilk motosikletim olacak:cherry: aklımda 2 model var biri yamaha ybr125 diğeri tvs apache, tvs in görüntüsü daha hoşuma gitti, arka lastik opsiyonel olarak büyük veriliyormuş, ybr nin motor hacmi küçük olduğundan daha az yakar heralde ama apache ile pek fark olacağını sanmıyorum, apache de suzuki motoru var diye duydum ama kasa hindistan, ybr tam japon, aslında gönlüm tvs e daha yakın:bounce: ama tvs in sağlamlığı konusunda ne bir fikrim ne de bir bilgim var, aldıktan sonra 2 gün yolda giden 3 gün serviste yatan bir motosiklet istemiyorum, ybr nin kalitesi ortada, apache yi alırsam aynı güvenle kullanabilir miyim acaba??? siz bende daha bilgili ve tecrübelisinizdir, sizce hangisini alırsam kafam rahat eder???


Kim dedi sana ybr tam japon diye ?
2005 sonrası ybr ler çinde üretiliyor yamaha patenti altında :)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
tvs yi hiç görmemiştim şimdi betten resimlerine bahtım ybr den daha yakışıklı kalitesi hakkında bi yorum yapamicam ama yakışıklı olduğu kesin ayrıca 160 ibre var gözardı edilemez :wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
apache alacaksan yaninda her zaman yedek zincir bulundur hocam:queen::queen::rendeer:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
107
ybr 125 kulanan arkadaşlara bir sorum olacak, tvs in benzin göstergesinin pek sağlıklı olmadığını okudum, yarım depo doluyken çeyrek veya boş gösteriyo gibi bir şeydi:farao: acaba ybr 125 te de bu durum böyle mi? yoksa ybr 125 öyle densizlik yapmaz mı?:silent:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
52
ybr de kesinlikle öyle bir durum söz konusu diildir.he depo şamandırası bozuksa ona bir şey diyemem!saygılar.
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
107
densizlik denirmi bilmem ama ybr o hatayi yapmaz:)
densizlik valla hocam, adam o göstergeyi benzinin durumunu göstersin diye takmış, madem işe yaramayacaksa koymasın, madem koydu işe yarasın, depoya parmağımı mı sokup anlayacam ne kadar benzin kaldığını:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
densizlik valla hocam, adam o göstergeyi benzinin durumunu göstersin diye takmış, madem işe yaramayacaksa koymasın, madem koydu işe yarasın, depoya parmağımı mı sokup anlayacam ne kadar benzin kaldığını:queen:

:queen::queen::queen::queen: olmadi çubuk sokup bakarsin:queen::queen:eek:da olmadi depoyu sallarsin:p:pşaka bi yana ybrde böyle bi sorun yok yani ben görmedim motorum 16 binde
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
107
:queen::queen::queen::queen: olmadi çubuk sokup bakarsin:queen::queen:eek:da olmadi depoyu sallarsin:p:pşaka bi yana ybrde böyle bi sorun yok yani ben görmedim motorum 16 binde

eyvallah hocam Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin:cat:

@alpinaa sana da teşekkürler:cat:


beyler bu apache nin arka fren pedalı sonradan takılmış gibi, pedala basınca iyice aşağı inecek, emanet duruyor sanki, ama ybr tam oturtmuş pedalı, göze batmıyor, apache de o pedal hiç hoş durmuyor, resimlerden bakarak yorum yapıyorum gidip gerçeğine bakma fırsatım olmadı, gidip gerçeğine baktığınızda da sanki fren pedalı yere sürterek durduruyo izlenimi veriyor mu???
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
282
bizim apache fan clup de 16 üyemiz var.düzce liyiz.ama sizin dediğiniz gibi zincir yada gösterge gibi sorunlarla karşılaşmadık.motorunuza toz kondurmamak için elinizden geleni yapıyorsunuz,apache ciler olarak sizi şiddetle kınıyoruz.apache kullanın farkı yaşayın dostum..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bizim apache fan clup de 16 üyemiz var.düzce liyiz.ama sizin dediğiniz gibi zincir yada gösterge gibi sorunlarla karşılaşmadık.motorunuza toz kondurmamak için elinizden geleni yapıyorsunuz,apache ciler olarak sizi şiddetle kınıyoruz.apache kullanın farkı yaşayın dostum..

ben sahit oldugum bi olayi aktardim apacheli bi arkadaşimizin yolda zinciri koptu 20 bindeydi motoru onun için dedim yaninda yedek zincir taşi diye:queen::queen:yoksa apacheyi çekememezlik gibi bişeyimiz yok allaha şükür:p:)
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
3
şu ana kadar apache'den şikayet edeni görmedim ybr iyi motor ama apache kadar iyi olamaz zaten başta bi durum var tamam biri yamaha biri tvs ikiside olağan üstü makalar ama tvs diyorsun o zaman bir durup düşünmen gerek bende kullandım bir süre tek bir sorun bir çıkarmadı ama yinede ybr de akıldan silinecek bir motor değil yinede bena apache derim sana kardeşim
:D:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
TVS Kullanan bi arkadaşım war ve ayrıca Burda kullanan baya arkadaşlarımız war :) Gayet memnunmar.. Henüz şikayet yasamadılar ve 120 km/h nın üstüne cıkabilen bir motordur kendisi.. Bence TVS aL :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst