TVS ile YBR
Merhabalar
Ben Tevfik
1968 den beri motorsiklet ile uğraşıyorum
4 yıl öncesine kadar Transalp kullanıyordum ama Bodrum dönüşünde belimde olan bir ağrı yenilenince bıraktım
zaten benim gibi bir AYI yı ve arkada eşimi beraber rahatça dolaştıracak bir motor ancak Transalp olur diyerek girdik
Hala üzerine Sadece AFRICA TWIN var ve başka bir motor
Arabistan çöllerinde 145 yapamaz zannediyoruzm
BBC world de Canlı yayında bunu 42 dakika seyrettik
Transalpten sonra kısa bir Honda TİTAN maceramız oldu
ama gerçekten CGL 125 den iyi idi titan eğer TORK vurmazsanız Zincir dayanıyor
Yamaha 115 RZ ise Süper bir Motor
100 KM 5000 Devir ile İki kişi Gebzeden gelirken yanımızadan bir Titan geçti
bizde bir deneyelim dedik ve 5 den 4 e taktık ( salaklığımıza doymayalım )
eşimle beraber bir anda Önteker kalktı gazı bıraktım ve oturdu
Aynı anda KM 115 Gösterdi Devir 6500 idi
7200 civarında 5 attım ve KM 140 iken Devir 8000 idid
TİTAN lı arkadaşı birazcık geçtik daha sonra arkamıza baktığımızda uzakta bir TİTAN vardı
Şimdilerde TVS ise Honda 150 ve Yamaha YBR gibi karşılarştırmalarda
maalesef hepsine fark atar
Honda siyah eksoz
Yamaha Nikelaj eksoz
TVS siyah eksoz
Honda Fren pedalı yukarıda
Yamaha aşağıda
TVS tam yatık
Honda alanlar fazla yaktığında şikayetçiler
Yama alanlar Motorun yetmediğinden şikayetçiler
TVS alanlar ise yağlama ve Yakıt konusunda çok menmnunlar
TVS piyasada kendine yeni modeller ile yer yapmaya çalışıyor
Honda ve Yamaha Motorları ÇİN de monte ettiriyor ve Bazı Parçalar
EGSOZ , GİDON , PEDAL , JANT , DİSK gibi Çin malı olarak takılıyor
Aynı ürünler TVS de kullanılıyor
Aradaki farkı görmek isterseniz
Aynı 250 Yamaha Chopper ve Bisan Roadstar gibi
Ümraniyede Yaşar motor da rahatlıkla sorularınıza yanıt bulabilirsiniz
Hepinize Selamlar ve Sevgiler
www.istanbulda.com
Teşekkür ederim
Saygılarımla