- Katılım
- 2 Tem 2012
- Mesajlar
- 4,753
- Motosikleti
- Hero X Pulse 200
kardeş senin km sayaç göstergende sorun var belirteyim
bende de apache vardı nasıl gittiğini hızlandığını iyi bilirim
şuan inazuma var 130-140 rahat gidiyorum fakat stabil değil hava,yol,rüzgar seni çok etkiliyor
ve ben daha 10 km boyunca bile 135 le gidemedim ve senin gitmen im-kan-sız
yalan söylüyorsun demiyorum ama km sayacın hatalı....
hiç sanmıyorum km sayacı hatalı değil rüzgar yedim elbet ama dayandın yani bilemiyorum belki duruşunuz hatalıdır yada rüzgara dayanamamışsınızdır