apache son hızınız nedir

Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
31
arkadaslar motoru 9'unda aldım ve 500'e kadar 6 bin deviri geçmedim 500-800 arası 8bin deviri 800'den sonra yokladım 2,3 kere 9bin 9,5bine geldim ve son hızım 2 kişi az eğimli yokuşta 130 9500rpm'de sizin hızlarınız nedir ? motor daha 910km'de. Rodajı sizce iyi yapmışmıyım iki kere uzun yol yaptım 50km 50km birde 40 40 gerisi şehir içi 40tl'lik benzinle suanki fiyatı 370km gittim
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
düz yolda hafif yatarak 130 gpse göre 136 da kilometre saatine göre bastım
hafif egimli yol dersen 142 bastım kilometre saatine göre.
14 dişli var benim motorda
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
31
düz yolda hafif yatarak 130 gpse göre 136 da kilometre saatine göre bastım
hafif egimli yol dersen 142 bastım kilometre saatine göre.
14 dişli var benim motorda
bende 40 benim için çekişte önemli altındaki gücü hissetmek sonuçta hep aynı yolda gitmicen dümdüz bayırda çıkıcak karşına benim motor orjinali hiç bozmadım bozmamda 2013 apache'yede 1 motor fark atıyorum
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
2 kişi e-5 de rampa çıkarken hızını koruyor, seni sağ şerite sıkıştırmıyorsa bence hızın yeterli.

bisikleti bile yokuş aşağı yüksek süratlere çıkartabilirsin, esas kriter bu değil yani son hız değil motorun koruduğu hızdır.

kendi motosikletimden örnek vermem gerekirse.

düz yolda tek kişi 130km/h çok rahat hızını koruyor. rüzgar ters esmezse 145km/h dayanıyor (sport modda)
2 kişi avcılar rampasını devirini düşürmez ise 120 ile çıkıyor. gaz kesmem gerekirse 100 ile rahat rahat 3 de 2 gaz ile çıkıyor (eco modda)

göstergenin %98 doğru gösterdiğini bilerek yazıyorum..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
2 kişi e-5 de rampa çıkarken hızını koruyor, seni sağ şerite sıkıştırmıyorsa bence hızın yeterli.

bisikleti bile yokuş aşağı yüksek süratlere çıkartabilirsin, esas kriter bu değil yani son hız değil motorun koruduğu hızdır.

kendi motosikletimden örnek vermem gerekirse.

düz yolda tek kişi 130km/h çok rahat hızını koruyor. rüzgar ters esmezse 145km/h dayanıyor (sport modda)
2 kişi avcılar rampasını devirini düşürmez ise 120 ile çıkıyor. gaz kesmem gerekirse 100 ile rahat rahat 3 de 2 gaz ile çıkıyor (eco modda)

göstergenin %98 doğru gösterdiğini bilerek yazıyorum..
bu 2013 yeni modelmi, yoksa 2012 model veya altımı? Bide tsubasanınki gibi ön dişli oynanıkmı? Cevap verebilirseniz sevinirim.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yav kusura bakma. Cepten giriyorum. Motorunu apaçhe sandım. Cepten avatarlar gözükmüyor. Dolayısıyla motorun yazdığı kısım gözükmüyor. Ben apacheden bahsediyosun sanmıştım.

no piroblem ademim! hayrola apaçi mi alıcan ne dir?
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
14 dislide gps km si 141 baya bi yokustu bolu otobani baya bi yattim motora ama kesinlikle guvenli deil cok sallaniyor o hizda ruzgar cok etkiliyor grenaj olsa o kadar sallanmaz galiba yuksek devirde de dusuk devirdede titresim bol bol var egzozda taksan gitmez tanped taksanda gitmez kandirmaya gerenk yok rahatsiz etmiyor okadar tabi olmasa super olurdu o ayri
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Değerler gayet iyi. Sıkıntı yok.
Tek kişi, rüzgarsız düz yolda, 128 yaptım (GPS). Hiç gerek yok ama. Devir alıp başını gidiyor. Anlık denenebilecek br hız. Sürekli gidilmez. Ha bu arada kendi göstergesi 135 gösteriyordu yanlış hatırlamıyorsam.

50 liralık benzinle de yedekten yedeğe 470 480 kmarası yol yapıyorum
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
bende düz yolda yaklaşık 10 km boyunca 135 ile gittim daha banamısın demedi namıssız yine gece denk gelirsem son hızını deniycem.. 5500 km oldu birlikteliğimiz ama son hızını denemedim daha :)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
bende düz yolda yaklaşık 10 km boyunca 135 ile gittim daha banamısın demedi namıssız yine gece denk gelirsem son hızını deniycem.. 5500 km oldu birlikteliğimiz ama son hızını denemedim daha :)

kardeş senin km sayaç göstergende sorun var belirteyim
bende de apache vardı nasıl gittiğini hızlandığını iyi bilirim
şuan inazuma var 130-140 rahat gidiyorum fakat stabil değil hava,yol,rüzgar seni çok etkiliyor
ve ben daha 10 km boyunca bile 135 le gidemedim ve senin gitmen im-kan-sız

yalan söylüyorsun demiyorum ama km sayacın hatalı....
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Bende gidemiyorum 135 le sabit enteresan bi olay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst